CHAE Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Kan du hoppa upp och sätta dig på. 😄 🥰 :wub: 🥰 Faaaaan vad naaaajs! Jag är glad för din skull! good stuff all over.
Memphis Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Var träffades ni Mempho? Uddevalla för typ 6 år sedan, hon sjöng på ett café. Tog 2 år innan vi lärde känna varandra. Var ett halvår sedan som vi blev intresserade av varandra, 2 månader sedan vi blev riktigt kära. Fem dagar sedan vi blev ett par. ☺️
Memphis Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 🥰 :wub: 🥰 Faaaaan vad naaaajs! Jag är glad för din skull! good stuff all over. Tack Chae! Sånt e fan kul att höra. 🥰
Memphis Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Var håller SadamJR och Laxen hus? 😕 De är ute och jagar flickor.
Memphis Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Inte varandra då'rå? 😛 Inte vet väl jag. Hoppas inte det. 😛
debatt Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Uddevalla för typ 6 år sedan, hon sjöng på ett café. Tog 2 år innan vi lärde känna varandra. Var ett halvår sedan som vi blev intresserade av varandra, 2 månader sedan vi blev riktigt kära. Fem dagar sedan vi blev ett par. ☺️ GRATTIS!
debatt Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Jag får gissa hur hon ser ut. Utan att veta hur kort/lång du är. Hon är 162 cm? Brunett, men inte svarthårig.
debatt Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Idag har hon klänning. Vit botten med små mönster, ev blommor.
Fidden Postat 6 juni 2011 Trådstartare Postat 6 juni 2011 Idag har hon klänning. Vit botten med små mönster, ev blommor. Shit, du prickade in det precis! eller vänta nu, du pratar inte om mig?
Pico Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Bleh, skitforum. Är det något gäng illbattingar som sitter och DoS:ar? 😠
Pazo Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Bleh, skitforum. Är det något gäng illbattingar som sitter och DoS:ar? 😠 Sluta smyg då!
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 nä inte min heller. man har ju liksom ingen anledning att ställa den upp. vad hetere jo, jag tycker att dolda spår är jävligt meningslöst numera när man ser låtlängden innan man börjar lyssna på låten.
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 nä inte min heller. man har ju liksom ingen anledning att ställa den upp. vad hetere jo, jag tycker att dolda spår är jävligt meningslöst numera när man ser låtlängden innan man börjar lyssna på låten.
Recommended Posts