Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kan du hoppa upp och sätta dig på. 😄

🥰 :wub: 🥰

Faaaaan vad naaaajs! Jag är glad för din skull! good stuff all over.

Annons
Postat

Var träffades ni Mempho?

Uddevalla för typ 6 år sedan, hon sjöng på ett café. Tog 2 år innan vi lärde känna varandra. Var ett halvår sedan som vi blev intresserade av varandra, 2 månader sedan vi blev riktigt kära.

Fem dagar sedan vi blev ett par. ☺️

Postat

🥰 :wub: 🥰

Faaaaan vad naaaajs! Jag är glad för din skull! good stuff all over.

Tack Chae! Sånt e fan kul att höra. 🥰

Postat

De är ute och jagar flickor.

Inte varandra då'rå? 😛

Postat

Uddevalla för typ 6 år sedan, hon sjöng på ett café. Tog 2 år innan vi lärde känna varandra. Var ett halvår sedan som vi blev intresserade av varandra, 2 månader sedan vi blev riktigt kära.

Fem dagar sedan vi blev ett par. ☺️

GRATTIS!

Postat

Idag har hon klänning. Vit botten med små mönster, ev blommor.

Shit, du prickade in det precis!

eller vänta nu, du pratar inte om mig?

Postat

nä inte min heller. man har ju liksom ingen anledning att ställa den upp.

vad hetere jo, jag tycker att dolda spår är jävligt meningslöst numera när man ser låtlängden innan man börjar lyssna på låten.

Postat

vad hetere jo, jag tycker att dolda spår är jävligt meningslöst numera när man ser låtlängden innan man börjar lyssna på låten.

Postat

Postat

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.