Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kan bli promenad dit. Sedan ligger ju Guldhedens bibliotek vid Fries Torg, så det är ju Aschebergsgatan ned till Vasastan och sedan resten av Vasagatan så är man på Avenyn. Typ fem minuters promenad, eller hur Memph?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Har använt Heroin nu i några månader, tycker det är underbart. Är endast vitt heroin jag kör på, väldigt bra kvalité, One of the best i sthlm.

Jag vill få några tips av er, hur ni filtrerar, kokar osv. Jag kör med 1ml pump, brukar ta ca 40-50 units och kanske 50-60mg smack, men jag får endast upp ca 30 units om jag har 50 units.

Tips please

Link to comment
Dela på andra sajter

Har använt Heroin nu i några månader, tycker det är underbart. Är endast vitt heroin jag kör på, väldigt bra kvalité, One of the best i sthlm.

Jag vill få några tips av er, hur ni filtrerar, kokar osv. Jag kör med 1ml pump, brukar ta ca 40-50 units och kanske 50-60mg smack, men jag får endast upp ca 30 units om jag har 50 units.

Tips please

Man kan få nageltrång av det.

Det är inte bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte fel, det tar nog femton minuter från Guldhedens Bibliotek till Avenyn (om man nu ska ha just det som riktmärke... är ju aldrig där ändå).

Och härifrån till Guldhedens bibliotek tar nog 30 min.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte fel, det tar nog femton minuter från Guldhedens Bibliotek till Avenyn (om man nu ska ha just det som riktmärke... är ju aldrig där ändå).

Och härifrån till Guldhedens bibliotek tar nog 30 min.

Men finns det heroin där då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kokade ägg, och hörde en smäll från köket. sprang ut och kollade, då var eluttaget där äggkokaren sitter helt svart xD

undrar vad man ska göra åt saken... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Kokade ägg, och hörde en smäll från köket. sprang ut och kollade, då var eluttaget där äggkokaren sitter helt svart xD

undrar vad man ska göra åt saken... 😕

Fick du ett överslag mitt på dagen utan anledning, utan åska. Det kan ha varit en fuktig kontakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick du ett överslag mitt på dagen utan anledning, utan åska. Det kan ha varit en fuktig kontakt.

fuktig kontakt är det enda jag kan komma på också... har man förstört nåt tro? ingen säkring gick eller så och äggkokaren gick klart medan jag letade efter var smällen kom ifrån, så uttaget funkar ju iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu måste jag åka strax om jag ska hinna låna bok också.

Jag ger fan i det. Lånar imon istället. Såg att Biomedicinska öppnar 8.30 dessutom.

Funderar på om det finns nåt bibliotek som har de populära svenska författarna av idag.

Mari Jungstedt, John Ajvide Lindqvist, Camilla Läckberg, Liza Marklund, Tomas Tranströmer,

Arne Dahl, Anna Jansson, Jonas Jonasson m.fl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Du borde nog höra av dig till fastighetsägaren som skickar en elektriker och byter ut det. Finns ju risk för att det startar brand.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fan vad coolt! Man ser hur överslaget färdats på stickkontakten, det är liksom ett bränt spår mellan ena stickan och jorden. En bit av metallen på jorddelen har dessutom blivit bortsprängd xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fan vad coolt! Man ser hur överslaget färdats på stickkontakten, det är liksom ett bränt spår mellan ena stickan och jorden. En bit av metallen på jorddelen har dessutom blivit bortsprängd xD

Übercoolt ju!!!!!

Still...

Det kunde slutat allvarligt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fan vad coolt! Man ser hur överslaget färdats på stickkontakten, det är liksom ett bränt spår mellan ena stickan och jorden. En bit av metallen på jorddelen har dessutom blivit bortsprängd xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...