Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Fan vad jag känner mig töntig men ikväll har jag lyssnart på Agnes - Reales me och Darin - You´re out of my life för att lära nya tricks i mixen, oxh så börjar jag få ståpäls när jag lyssnar på båda låtarna... vaffan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad jag känner mig töntig men ikväll har jag lyssnart på Agnes - Reales me och Darin - You´re out of my life för att lära nya tricks i mixen, oxh så börjar jag få ståpäls när jag lyssnar på båda låtarna... vaffan!

Bara du inte får ståfräs är det lugnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Bara du inte får ståfräs är det lugnt.

Värsta är nog att ståpälsen är mest tydlig när Darin sjunger... mmm får se vad det kan leda till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte den var rätt skön! Ingen revolutionerande film men sådär trevlig att kolla på.

Jag ska se om jag kan hitta vad jag skrev om den på Flashback.

Här:

Medioker film. Försöker vara både komedi och drama, men faller platt då den varken är gripande eller rolig.

Exakt så.

Hela introduktionen, som är dubbelt så lång som den hade behövt vara, är mest billiga bögskämt och intetsägande klichéer. Man förstår när tanken är att filmen ska dra igång, men det gör den aldrig. En berättarröst förklarar allt genom hela filmen, och förstör alla möjligheter till djup.

Det hade kunnat vara en helt okej komedi, alternativt ett helt okej drama, med andra skådisar. Jim Carrey och Ewan McGregor är helt fel casting. Jag hade velat se typ Philip Seymour Hoffman och Kevin Spacey, och att de skippat att försöka skoja till det. Det finns egentligen ingenting kul i historien, mer än att "haha de är bögar".

"...okej då" blir mitt betyg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gjorde vi äntligen vår bokning till vår klubb officiell! Har hållt på fett länge med det här nu (började väl för två månader sedan typ). Kommer bli fett grymt.

Ska ni hålla klubb! DKM? Då kommer ni intervjuas i Nöjesguiden och sånt ju.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur stor bokning är Style of Eye? Inte så insatt i den världen.

Den är ganska stor. Alla i den här världen vet garanterat vem det är. Ute på världsturnéer rätt ofta. Verkar känna typ alla. Enda svensken som jag vet som gjort en essential mix för BBC radio 1, och där spelar alla stora producenter/DJs.

säger "alla" ett par gånger till för det är så kul: alla alla alla alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Den är ganska stor. Alla i den här världen vet garanterat vem det är. Ute på världsturnéer rätt ofta. Verkar känna typ alla. Enda svensken som jag vet som gjort en essential mix för BBC radio 1, och där spelar alla stora producenter/DJs.

säger "alla" ett par gånger till för det är så kul: alla alla alla alla

Najs. Hur fick ni tag på honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...