Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Just nu kan jag nog ändå hålla med. Men det är mest för att det blir lite moment 22 – känns töntigt gå runt i shorts med vita ben men hur blir man av med vita ben om man fortsätter med jeans? Det blir så varmt med jeans ibland bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu kan jag nog ändå hålla med. Men det är mest för att det blir lite moment 22 – känns töntigt gå runt i shorts med vita ben men hur blir man av med vita ben om man fortsätter med jeans? Det blir så varmt med jeans ibland bara.

Du får sätta dig på gården och sola. Själv löser jag det genom att ha jeans oavsett temperatur. Det är svårt att se classy ut i shorts.

Fint att du bemödade dig om att fixa ett riktigt tankstreck förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hej!

Har haft de bästa dagarna i mitt liv. Varit otroligt romantiskt och underbart. Är trött i läpparna efter allt pussande. 😛 Såatte, minne för livet.

Snyggt med baskern Fidden!

Pazo, Killis - Lät ju galet i helgen me backstage, VIP, snacka me producenter osv. Tror som Dingis att ni snart kan få genombrott om ni fortsätter så.

Uttrycket "att kunna med" något är enligt mig också ett hyfsat vanligt och vedertaget uttryck. Låter ju visst normalt Pazo. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har haft de bästa dagarna i mitt liv. Varit otroligt romantiskt och underbart. Är trött i läpparna efter att pussande. 😛 Såatte, minne för livet.

Bilder bilder bilder bidler bidler bilde rl

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Bilder bilder bilder bidler bidler bilde rl

hehe. 😛

Hon (och jag) gillar inte att bli fotad men jag försökte ändå, fast blev inte av. Får bli vid senare tillfälle.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du får sätta dig på gården och sola. Själv löser jag det genom att ha jeans oavsett temperatur. Det är svårt att se classy ut i shorts.

Fint att du bemödade dig om att fixa ett riktigt tankstreck förresten.

Nu har jag köpt ett par bättre shorts i alla fall.

På mac är det bara alt + - så får man –. Gör alltid det av ren vana.

Link to comment
Dela på andra sajter

«»¢“”nnµ··º’N’‘‘’©>‘’><<¦¦|æßðđŋħjĸłøæ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ƧЪŊĦJ&ŁØÆ@ł€¶ŧ←↓→øþӧΩŁE®Ŧ¥↑ıØÞǺ

©@£€¾|[]}¾|[]}\¡⅛¥⅜⅝\{}°¿¸

Nej, jag verkar inte ha något tankstreck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingis nu får du förklara hur man tar sig från centralen till tekniska museet enklast och snabbast.

Det funderade jag också på, jag kan inte det utantill, jag är aldrig där borta. På sl.se säger de att man ska ta buss 69 eller 69K från Sergels torg, så det är väl så. Men jag vet inte riktigt vart själva busshållplatsen ligger där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...