Dingbats Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 och mina tidigare så trogna bloggfans har slutat kommentera ens det mest uppenbara och syns inte ens lika mycket i besöksstatistiken de lata jävlarna
debatt Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 När man för markören över namnet nedtill så står det att jag läste för 1 minut sedan och Dingbats för 20 minuter sedan. Hur fan vet dom det? Går de via datorns inbyggda webbkamera eller vadå? Det hade varit fräckt om det plötsligt stod "Grahn fikar 8 minuter sedan".
debatt Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Hur är det ens möjligt att jag känner mig typ nykter efter en flaska vin, otaliga glas bål, några öl och fastande mage? Grattis vet jag inte om jag ska säga, men du har anlag.
Fidden Postat 5 juni 2011 Trådstartare Postat 5 juni 2011 den rådande teorin är att baskern motverkade alkoholen.
Dingbats Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Pazo har 703 vänner på fejan!!!!!!!! Det är för mycket. Och han delar 63 vänner med Killis.
Dingbats Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Nähä är man tvungen att göra lite saker som inte känns särskilt meningsfullt men kanske leder till något på sikt.
CHAE Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Där rök skäggförsöket. Det såg ju förjävligt ut. Det gick inget vidare eller?
CHAE Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 kaffe 😑 va gott 😑 ...och då tänker inte jag vara sämre 🙂 😑
CHAE Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 ja det känns märkligt dött överallt. Oerhört... 😕 Är det forumlov eller är alla bara jävligt bakis?
laxlaxlax Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Där rök skäggförsöket. Det såg ju förjävligt ut. Nu vet jag inte hur din skäggväxt är men den allmän uppfattning är att man måste ta sig förbi en rätt lång jobbig tid, typ två-tre veckor till en månad, innan det börjar se bra ut, skägget.
laxlaxlax Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Oerhört... 😕 Är det forumlov eller är alla bara jävligt bakis? Nä men det är väl bara bra om alla är nån annanstans o njuter.
Recommended Posts