Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

och mina tidigare så trogna bloggfans har slutat kommentera ens det mest uppenbara och syns inte ens lika mycket i besöksstatistiken de lata jävlarna

Postat

När man för markören över namnet nedtill så står det att jag läste för 1 minut sedan och Dingbats för 20 minuter sedan. Hur fan vet dom det? Går de via datorns inbyggda webbkamera eller vadå? Det hade varit fräckt om det plötsligt stod "Grahn fikar 8 minuter sedan".

Postat

Hur är det ens möjligt att jag känner mig typ nykter efter en flaska vin, otaliga glas bål, några öl och fastande mage?

Grattis vet jag inte om jag ska säga, men du har anlag.

Postat

Nähä är man tvungen att göra lite saker som inte känns särskilt meningsfullt men kanske leder till något på sikt.

Postat

Där rök skäggförsöket. Det såg ju förjävligt ut.

Det gick inget vidare eller?

Postat

kaffe

😑

va gott 😑

...och då tänker inte jag vara sämre 🙂

😑

Postat

ja det känns märkligt dött överallt.

Oerhört... 😕 Är det forumlov eller är alla bara jävligt bakis?

Postat

Där rök skäggförsöket. Det såg ju förjävligt ut.

Nu vet jag inte hur din skäggväxt är men den allmän uppfattning är att man måste ta sig förbi en rätt lång jobbig tid, typ två-tre veckor till en månad, innan det börjar se bra ut, skägget.

Postat

friterade lärkor och fulsnygg sås.

Fyra små getter 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.