debatt Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 James Arness har dött. Ska ta kokt ingefära på nacken. Kommissarie Lewis på tv. England var det tamaste jag sett på länge. Idag har jag inte bajsat vad jag minns. Jomensåatte...
debatt Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Värsta som finns är folk me höög empati förmåga som inte är coola. Tråkigare människor får man leta efter. DVS snälla människor. Coolt folk med mindre empatiförmåga, dvs tyck stockholm brats, players som är svin mot tjejer, klickar jag inte med. Ska vara coolt och hög empati. ⚠️ ⚠️ Kan en cool människa le?
Dingbats Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Idag har jag inte bajsat vad jag minns. Jomensåatte... Jag brukar bajsa vad jag äter.
debatt Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 (redigerat) Varför tycker de flesta tjejer att Johnny Depp ser bra ut, de väljer honom t.o.m. som nummer ett, det första namn som ploppar upp? Nu är ju inte jag tjej, men nog tycker jag att han ser ut som vilken intetsägande kille som helst, helt utan "det". Vad tycker ni? Eller ähh... ibland säger de Brad Pitt... det var honom jag tänkte på som alldaglig. Redigerat 4 juni 2011 av debatt
debatt Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 En annan viktig fråga är om jag ska förflytta mig från kök till ett rum nu? Kl 00.30 ska jag äta en massa kokta kikärter. De håller på att blötläggas fortfarande.
Fidden Postat 5 juni 2011 Trådstartare Postat 5 juni 2011 Hur är det ens möjligt att jag känner mig typ nykter efter en flaska vin, otaliga glas bål, några öl och fastande mage?
Fidden Postat 5 juni 2011 Trådstartare Postat 5 juni 2011 Likförbannat kommer man ju vara så jävla bakfull imorgon 😏
Dingbats Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Stolt skäggodlare sedan i tisdags Ser aslame ut på nära håll men fett coolt när man kommer ett par meter ifrån.
Dingbats Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Stolt skäggodlare sedan i tisdags Ser aslame ut på nära håll men fett coolt när man kommer ett par meter ifrån. Fler och fler meter varje dag som går...
laxlaxlax Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 (redigerat) Forumets sommaruppehåll verkar redan ha börjat. Redigerat 5 juni 2011 av laxlaxlax
Overkill Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Forumets sommaruppehåll verkar redan ha börjat. Tror min och pazos helg i stockholm kan ha bidragit till den känslan... Men snart blir det Uppsala igen!
Dingbats Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Tror min och pazos helg i stockholm kan ha bidragit till den känslan... Men snart blir det Uppsala igen! Ni lirar väl imorgon kl. 15? 16? som planerat?
Overkill Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Ni lirar väl imorgon kl. 15? 16? som planerat? Yes! Kommer inte ihåg när men kan kolla sen.
Recommended Posts