Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

James Arness har dött.

Ska ta kokt ingefära på nacken.

Kommissarie Lewis på tv.

England var det tamaste jag sett på länge.

Idag har jag inte bajsat vad jag minns.

Jomensåatte...

Annons
Postat

Värsta som finns är folk me höög empati förmåga som inte är coola. Tråkigare människor får man leta efter. DVS snälla människor.

Coolt folk med mindre empatiförmåga, dvs tyck stockholm brats, players som är svin mot tjejer, klickar jag inte med.

Ska vara coolt och hög empati.

⚠️ ⚠️

Kan en cool människa le?

Postat (redigerat)

Varför tycker de flesta tjejer att Johnny Depp ser bra ut, de väljer honom t.o.m. som nummer ett, det första namn som ploppar upp?

Nu är ju inte jag tjej, men nog tycker jag att han ser ut som vilken intetsägande kille som helst, helt utan "det".

Vad tycker ni?

Eller ähh... ibland säger de Brad Pitt... det var honom jag tänkte på som alldaglig.

Redigerat av debatt
Postat

En annan viktig fråga är om jag ska förflytta mig från kök till ett rum nu?

Kl 00.30 ska jag äta en massa kokta kikärter. De håller på att blötläggas fortfarande.

Postat

Hur är det ens möjligt att jag känner mig typ nykter efter en flaska vin, otaliga glas bål, några öl och fastande mage?

Postat

Stolt skäggodlare sedan i tisdags

Ser aslame ut på nära håll men fett coolt när man kommer ett par meter ifrån.

Fler och fler meter varje dag som går...

Postat

Forumets sommaruppehåll verkar redan ha börjat.

Tror min och pazos helg i stockholm kan ha bidragit till den känslan... Men snart blir det Uppsala igen!

Postat

Tror min och pazos helg i stockholm kan ha bidragit till den känslan... Men snart blir det Uppsala igen!

Ni lirar väl imorgon kl. 15? 16? som planerat?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.