Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

ahh.. Nyvaken, glad och riktigt mjuk och gött bakfull i kroppen. Började med att vi satt fyra polare på min innergård och drack öl igår, drog upp till lyan och spelade lite spontant rollspel. Sedan drog vi till nån annans mörka innergård fylld med röda lyktor och drack mer öl, sedan på karaoke - och ägde stället! Var först ut med att sjunga white rabbit med jefferson airplane. Sen drog min polare hela rappen i ice ice, baby utan att kolla på hjälptexten. Lång kväll där. Sen runt klockan 3 drog vi hem till en av tjejjerna som hade kakelugn i sin lägenhet och eldade och lyssnade på monica zetterlund och hade det magiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fan vad najs! Passade ni på att pusha för DKM och så eller? Eller var det bara allmänt häng med coola människor?

Götgatan är rätt långt bort därifrån så det var säkert Hornsgatan.

De är inte mycket värda...

på Monopol, har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

De är inte mycket värda...

på Monopol, har jag för mig.

Nej, det är lite sjukt. Och att Norrmalmstorg av alla ställen är dyrast. Det borde finnas ett Monopol som bara har gator och platser från Södermalm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Längsta! (Läser ikapp när jag kommit hem, promise) Köööööööööööööööööööpenhaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn FTW!!!!!!

Jag är egentligen på tok för bakfull för att skriva någonting vettigt men Längsta-morsan mpåstre ju kolla till hur ni har det

Hur är det med allihopa? Mår alla som de ska? Inget drama? Alla är friska, hela och rena?

Puss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafalls. här skulle man vara trevlig och önska alla glad sommar och hälsa och önska låtar och få en tischa på posten och så är det ingen här! WTF-faktorn är skyhög ha haa. Nu har min tjej duschat färdig så nu drar vi ut igen.

Det är hårt varmt f ö.

HE DAH!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Värsta som finns är folk me höög empati förmåga som inte är coola. Tråkigare människor får man leta efter. DVS snälla människor.

Coolt folk med mindre empatiförmåga, dvs tyck stockholm brats, players som är svin mot tjejer, klickar jag inte med.

Ska vara coolt och hög empati.

⚠️ ⚠️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...