laxlaxlax Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 ytterjag och innerjag finns det sånt Vad menar du? Underjag / överjag säger freud och undermedvetet/medvetet säger Jung men vad var det du menade? Fasad vs personlighet?
Dingbats Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Vad menar du? Underjag / överjag säger freud och undermedvetet/medvetet säger Jung men vad var det du menade? Fasad vs personlighet? jag menade ingenting
laxlaxlax Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 ahh.. Nyvaken, glad och riktigt mjuk och gött bakfull i kroppen. Började med att vi satt fyra polare på min innergård och drack öl igår, drog upp till lyan och spelade lite spontant rollspel. Sedan drog vi till nån annans mörka innergård fylld med röda lyktor och drack mer öl, sedan på karaoke - och ägde stället! Var först ut med att sjunga white rabbit med jefferson airplane. Sen drog min polare hela rappen i ice ice, baby utan att kolla på hjälptexten. Lång kväll där. Sen runt klockan 3 drog vi hem till en av tjejjerna som hade kakelugn i sin lägenhet och eldade och lyssnade på monica zetterlund och hade det magiskt.
debatt Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Men fan vad najs! Passade ni på att pusha för DKM och så eller? Eller var det bara allmänt häng med coola människor? Götgatan är rätt långt bort därifrån så det var säkert Hornsgatan. De är inte mycket värda... på Monopol, har jag för mig.
Dingbats Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 De är inte mycket värda... på Monopol, har jag för mig. Nej, det är lite sjukt. Och att Norrmalmstorg av alla ställen är dyrast. Det borde finnas ett Monopol som bara har gator och platser från Södermalm.
laxlaxlax Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Kul laxen! Till och med GÖTT! Eller hur! Hoppas du inte är ironisk nu, för då är du en liten påse med skit 4-ever.
Dingbats Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Eller hur! Hoppas du inte är ironisk nu, för då är du en liten påse med skit 4-ever. Klart jag inte är, SÅ dryg är jag inte.
laxlaxlax Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Klart jag inte är, SÅ dryg är jag inte. Man vet aldrig.. du gör dig inte alltid besvär att bevisa motsatsen.
Dingbats Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Man vet aldrig.. du gör dig inte alltid besvär att bevisa motsatsen. Nej det är sant. Ni ska hållas på halster.
laxlaxlax Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Nej det är sant. Ni ska hållas på halster. Ja, det är väl en fas..
CHAE Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Hej Längsta! (Läser ikapp när jag kommit hem, promise) Köööööööööööööööööööpenhaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn FTW!!!!!! Jag är egentligen på tok för bakfull för att skriva någonting vettigt men Längsta-morsan mpåstre ju kolla till hur ni har det Hur är det med allihopa? Mår alla som de ska? Inget drama? Alla är friska, hela och rena? Puss!
CHAE Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Vafalls. här skulle man vara trevlig och önska alla glad sommar och hälsa och önska låtar och få en tischa på posten och så är det ingen här! WTF-faktorn är skyhög ha haa. Nu har min tjej duschat färdig så nu drar vi ut igen. Det är hårt varmt f ö. HE DAH!!!!!
debatt Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Jag är nog den ende i hela världen som inte tycker det är varmt.
Fidden Postat 4 juni 2011 Trådstartare Postat 4 juni 2011 Om 1,5h åker ullmössan på. Perfekt väder för baskerfest 😏 😆
Dingbats Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 Värsta som finns är folk me höög empati förmåga som inte är coola. Tråkigare människor får man leta efter. DVS snälla människor. Coolt folk med mindre empatiförmåga, dvs tyck stockholm brats, players som är svin mot tjejer, klickar jag inte med. Ska vara coolt och hög empati. ⚠️ ⚠️
Recommended Posts