Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Hej! Nu dingis ska du få höra. Vi var på strand, sen tvingade jag Ricardo messa han dj:n som vi känner. Han bara direkt möt mig vid entrén och sen hängde vi hela kvällen med idoler. Enda gångerna vi dansade var när vi gick upp på scen och röjde. Så sjuk kväll! Sen köpte vi asbillig kebab på vägen hem (götgatan?) och nu bajsar jag. I morgon har vi förhoppningsvis backstagepass för Ricardo tog tillfället i akt och frågade en ansvarig som vi hängde lite med. Fett najs!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Nu dingis ska du få höra. Vi var på strand, sen tvingade jag Ricardo messa han dj:n som vi känner. Han bara direkt möt mig vid entrén och sen hängde vi hela kvällen med idoler. Enda gångerna vi dansade var när vi gick upp på scen och röjde. Så sjuk kväll! Sen köpte vi asbillig kebab på vägen hem (götgatan?) och nu bajsar jag. I morgon har vi förhoppningsvis backstagepass för Ricardo tog tillfället i akt och frågade en ansvarig som vi hängde lite med. Fett najs!

Men fan vad najs! Passade ni på att pusha för DKM och så eller? Eller var det bara allmänt häng med coola människor?

Götgatan är rätt långt bort därifrån så det var säkert Hornsgatan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fan vad najs! Passade ni på att pusha för DKM och så eller? Eller var det bara allmänt häng med coola människor?

Götgatan är rätt långt bort därifrån så det var säkert Hornsgatan.

Ja då, iaf lite sådär så man nämnde namnet liksom. Så det var najs.

Nej alltså vi bor ju på götgatan och det var precis innan vi gick in. Är i den stora skrapan på götgatan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då, iaf lite sådär så man nämnde namnet liksom. Så det var najs.

Nej alltså vi bor ju på götgatan och det var precis innan vi gick in. Är i den stora skrapan på götgatan.

Är det hemligt vilka det var, eller skulle jag ändå inte känna till dem? Har de Wikipedia-artiklar?

Jaha, varför bor ni där? Eller känner ni någon som har studentlägenhet där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den svenska björnstammen har ju till och med en dansk wikipedia-artikel. Vänta jag tror jag läste om dem någonstans... Nähä det var en text som hette det i Galago för några nummer sen, men den verkar inte ha med dem att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...