Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Nu vet jag vem det är som har ringt på min dörr lite då och då, men jag har varit för sen att svara.

Det är en tjej som jag aldrig pratat med eller i ett enda sammanhang träffat. Hon bor mittemot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingis, blev det nån registrering på dejtingsajt efter att laxen frestade dig? 😄

Ja, men den sög ju, så jag gav upp det om jag någonsin hade några planer på att gå längre än bara kolla runt lite slött.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men den sög ju, så jag gav upp det om jag någonsin hade några planer på att gå längre än bara kolla runt lite slött.

Oki doki. Ville bara kolla. Blir att kolla efter tjejjer IRL då. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Beatles finns ju inte på spottan men däremot The Beatles tribute band vars covers låter exakt som dem så det funkar ju lika bra, vem bryr sig. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Beatles finns ju inte på spottan men däremot The Beatles tribute band vars covers låter exakt som dem så det funkar ju lika bra, vem bryr sig.

Man ska vara ganska dåligt inlyssnad på Beatles för att tycka att något låter exakt som dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ååå nu ska den där han som var främling som ingen kände på festen börja sms:a "Tja! Läget?!" (ordagrant citerat) helt apropå ingenting och jag som sitter här och verkligen inte har lust att hänga med hårdrockare nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...