Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu vet jag vem det är som har ringt på min dörr lite då och då, men jag har varit för sen att svara.

Det är en tjej som jag aldrig pratat med eller i ett enda sammanhang träffat. Hon bor mittemot.

Postat

Dingis, blev det nån registrering på dejtingsajt efter att laxen frestade dig? 😄

Ja, men den sög ju, så jag gav upp det om jag någonsin hade några planer på att gå längre än bara kolla runt lite slött.

Postat

Ja, men den sög ju, så jag gav upp det om jag någonsin hade några planer på att gå längre än bara kolla runt lite slött.

Oki doki. Ville bara kolla. Blir att kolla efter tjejjer IRL då. ☺️

Postat (redigerat)

Lax, dina senaste två tillskott i längstalistan verkar vara borttagna.

Jag lade till 4 nya iaf, av blandad sort. =)

Redigerat av Memphis
Postat

Vet du varför hon ringt på då?

Nej, inte riktigt. Vet bara att hon suttit och plutat med läpparna mot mig i fönstret

och nån gång har hon vinkat. Vet inte vad hon vill.

Postat

Apple vill ha 3400 för ett par minnesmoduler, men jag nöjer mig med att betala 900 för dem.

Sådan är jag.

Postat

Apple vill ha 3400 för ett par minnesmoduler, men jag nöjer mig med att betala 900 för dem.

Sådan är jag.

Och så skänker du resten till välgörenhet?

Postat

Och så skänker du resten till välgörenhet?

naturligtvis, om man med välgörenhet menar sex, droger och rock'n'roll.

Postat (redigerat)

Beatles finns ju inte på spottan men däremot The Beatles tribute band vars covers låter exakt som dem så det funkar ju lika bra, vem bryr sig. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Beatles finns ju inte på spottan men däremot The Beatles tribute band vars covers låter exakt som dem så det funkar ju lika bra, vem bryr sig.

Man ska vara ganska dåligt inlyssnad på Beatles för att tycka att något låter exakt som dem.

Postat

Man ska vara ganska dåligt inlyssnad på Beatles för att tycka att något låter exakt som dem.

Ärligt talat så e jag det. 😏

Postat

Men ååå nu ska den där han som var främling som ingen kände på festen börja sms:a "Tja! Läget?!" (ordagrant citerat) helt apropå ingenting och jag som sitter här och verkligen inte har lust att hänga med hårdrockare nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.