Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Jag vet inte om han har någon, för han håller på att sälja den.

det verkar vara storleksrelaterat.

Jupp

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon är det jag som tar på mig baskern och en randig tröja och går ner till systemet och gestikulerar yvigt vid vinhyllan.

Kanske kan köpa en baguett på vägen att ha under armen.

Glöm inte hängslen över tröjan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev till att springa i etapper. Springa tills det svartnar för ögonen sen promenera och ta igen sig lite. 5km och uppskattningsvis 2483 etapper. En blind rullstolsbunden person hade ju slagit mig om denne körde 5km orientering medan jag "sprang" efter barkspåret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev till att springa i etapper. Springa tills det svartnar för ögonen sen promenera och ta igen sig lite. 5km och uppskattningsvis 2483 etapper. En blind rullstolsbunden person hade ju slagit mig om denne körde 5km orientering medan jag "sprang" efter barkspåret.

Personbästa? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa gång skall jag nog försöka tamja så medicinen kickar in halvvägs... fan har man doping på recept kan man ju lika gärna använda det. xD

Samtidigt tror jag iofs inte att den där järnklon jag brukar känna i hjärtat är något som skulle hjälpa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan har lite dilemma. Ska till stockholm idag för att gå på förfest på strand innan dans dakar imorgon och sen imorgon gå på dans dakar som är en endagsfestival typ med elektronisk musik. Senaste stora grejen jag var på var U2 och då gick min ipod skärm sönder. Vill ju inte att samma grej ska hända med iphonen, men samtidigt är ju min reservtelefon trasig och har kass täckning...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...