slejnard Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 😄 Hej Slej! Skaru lira mycket ute i sommar eller? Hej memf! 😄 Kommer att spela en del med mina sommarjobbare i juni. Endast ett gig i juli månad. Skönt, ska bara slappa ☺️
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Hej memf! 😄 Kommer att spela en del med mina sommarjobbare i juni. Endast ett gig i juli månad. Skönt, ska bara slappa ☺️ Fan va härligt då Slej! 😄 Din gottegris. ☺️
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Det ante mig. 😛 Jag lyssnar gärna om du har någon snutt!
Fidden Postat 2 juni 2011 Trådstartare Postat 2 juni 2011 Det ante mig. 😛 Jag lyssnar gärna om du har någon snutt! Jag vet inte om han har någon, för han håller på att sälja den. Säljer min... Skall köpa större. det verkar vara storleksrelaterat.
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 (redigerat) En liten sjuk grej är att jag och hon föddes på samma sjukhus, dagen efter varandra! hehe. Så våra mammor låg i rummen intill varandra. Redigerat 2 juni 2011 av Memphis
Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 En liten sjuk grej är att jag och hon föddes på samma sjukhus, dagen efter varandra! hehe. Så våra mammor låg i rummen intill varandra. Nästan lite incest på det.
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Nästan lite incest på det. 😛 Så jag är en dag äldre än henne. Fatta att hon får höra det eller. 😄
Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 😛 Så jag är en dag äldre än henne. Fatta att hon får höra det eller. 😄 Men det är ju skitjobbigt, då har ni ju födelsedagar precis intill varann.
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Perfekt ju. Kan man fira tillsammans, ingen risk att man glömmer den andras födelsedag. 😛
Overkill Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 I BLESS THE RAINS DOWN IN AAAAAAFRICAAA Men vafan... Sitter precis och lyssnar på den! Eller ja, en edit på den. Men ändå.
Recommended Posts