Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Fast på inspelningen tycker jag det låter mer som en gitarr. Eller nej inte nu. Hur krångligt ser kopplingsschemat ut?
Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 tardé en delucidar que este mamarracho con boca onda pity alvarez era mi hna carlos...
Fidden Postat 2 juni 2011 Trådstartare Postat 2 juni 2011 Imorgon är det jag som tar på mig baskern och en randig tröja och går ner till systemet och gestikulerar yvigt vid vinhyllan.
Fidden Postat 2 juni 2011 Trådstartare Postat 2 juni 2011 Kanske kan köpa en baguett på vägen att ha under armen.
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 (redigerat) Nån som kommer ihåg när jag snackade om bas + ms20 + kontrollpedal? Struntade i att köpa pedalen för tretusen, en snubbe tipsade om att det var skitenkelt att bygga egen så jag gjorde det. Testrunda: Your browser does not support the HTML5 audio tag hah den är så fet så allting skallrar här inne. Nu ska här spelas doom! EDIT: Synd att jag inte har kameran med.. Det coola är ju att det är en bas som låter.. och inte en synt. Låter ascoolt! 😄 Som en synth som Vangelis skulle kunnat börja sin karriär med, eller nått! Redigerat 2 juni 2011 av Memphis
Neosus Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Kanske kan köpa en baguett på vägen att ha under armen. Glöm inte att gå på affärn och handla en fransyska... 😑
Fidden Postat 2 juni 2011 Trådstartare Postat 2 juni 2011 Glöm inte att gå på affärn och handla en fransyska... 😑 eller lägga en baguett på den och utropa HÅHÅHÅ!!!
drloop (oregistrerad) Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Tjo! Någon som är sugen på en liten segelbåt?
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Om sisådär 5-10 år är jag mycket intresserad. ☺️ Säljer du någons eller e det din?
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Säljer min... Okej, how come om man får fråga det? Brist på intresse och/eller pengar? Eller pga nyköp? Eller kom du plötsligt ihåg att du råkat sno den på fyllan? 😄
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Okej, härligt! Då drar du me folket här längsta i sommar hoppas jag. 😄
Recommended Posts