Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2

Fidden

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ja äntligen!

🥰

Har hållit hand, pussats, köpte en fint halsband till henne för att fira lite. 😊 Joråsåatteh.. så kan det gå. 😄 Är sjukt lycklig.

Redigerat av Memphis
Dela på andra sajter

Annons

Nämen verkligen jättekul! 😊

Fan bara att flickvänskvoten är fylld i längsta nu...

Stort tack Dingis. ☺️

hehe, ja, men frågan är om vi inte ska försöka bryta den förbannelsen så du inte bli hindrad. 😄

pix plz

Bild på halsbandet menar du? Eh, svårt att hitta.

Dela på andra sajter

Memphis: Ska bouldra utomhus imorgonkväll vid den här tiden. Det du!

Du får nog ligga i lite mer med klättringen om du inte vill att jag ska spöa dig med alltför mycket.

Jasså sedär! Låter kul lax. 🙂 Måste vara annorlunda i riktiga berg.

Jo, får väl försöka hinna träna nått me då innan vi möts. hehe. En kamp ska det minsann bli!

Dela på andra sajter

Jasså, ni har sett. 😊

Känns lite sjukt och som en dröm. Första riktiga förhållandet i hela mitt liv och så har man träffat den perfekta tjejjen som är jättekär i mig. 🥰

Vi tog steget igår kväll när vi hade picknik. ☺️

SCOOOOOOOOOORE!!!!

Grattis!!

Woot!

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Håller på att smälta det. Aningen svårsmält. Mycket känslor, adrenalin i kroppen. Mycket nytt. Kändes väldigt naturligt ändå så det var skönt.

Redigerat av Memphis
Dela på andra sajter

Håller på att smälta det. Aningen svårsmält. Mycket känslor, adrenalin i kroppen. Mycket nytt. Kändes väldigt naturligt ändå så det var skönt.

haha vet precis. Det vanliga livet blir lite märkligt. Typ att det finns jobb och räkningar och toapapper som tar slut och sånt..

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Memphis.. vad är det du gör när du editerar dina inlägg utan att du ändrar något? Det händer fan varje dag!

Jag ändrar ju alltid något! 😛 Är bara nån bokstav kanske, har tvångstankar ibland. 😄

Redigerat av Memphis
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.