Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Äh, bara mingla runt tills du hittar nån som du kan ha ett gött samtal med. Och håll upp styrfarten. Hälsa, låt dig bli presenterad för kompisar, skämta lite eller följ upp nån tråd, gå vidare eller stanna kvar om du spontant känner för det.

Det gick bra för övrigt. När jag kom dit stod jag utanför ingången till innergården (osäker på om det var rätt) och då kom två kompisar som parkerade sina cyklar. Sen gick vi in tillsammans och när dom gick till sina vänner såg jag en annan jag gärna ville prata med, och från där gick det utmärkt.

Postat

MUSKELROCKEN!!! imorgon!

Postat

Fan nu är det inte feta dagar boys. 260 spänn på kontot fram tills skatteåterbäringen kommer vid midsommar.

De e banne mej inte roligt 🙁

Postat

Var ett par kompisar på festen igår som såg så jääävla coola ut i kavaj, så nu måste jag ut och leta på second hand.

Postat

För på last.fm har den med kommatecken fler lyssnare.

Men där blir det ju lite konstigt, för till exempel taggas ju en remix på Lilla Sällskapet som just Lilla Sällskapet.

Postat

Men där blir det ju lite konstigt, för till exempel taggas ju en remix på Lilla Sällskapet som just Lilla Sällskapet.

Ja precis, så det spelar väl inte så stor roll kanske. Lite segt ändå att inte få artistnamnskredd.

Postat

w00t, go Memphis! 😄

😄

😄

Jasså, ni har sett. 😊

Känns lite sjukt och som en dröm. Första riktiga förhållandet i hela mitt liv och så har man träffat den perfekta tjejjen som är jättekär i mig. 🥰

Vi tog steget igår kväll när vi hade picknik. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.