slejnard Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Värsta städilet i afton: Toan Balkongen Disken Kanske orkar dammtorka åxå.
slejnard Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Dammar av digitalportan å ska improvisera fram nåt tills hockeyn börjar...
Overkill Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Äh, bara mingla runt tills du hittar nån som du kan ha ett gött samtal med. Och håll upp styrfarten. Hälsa, låt dig bli presenterad för kompisar, skämta lite eller följ upp nån tråd, gå vidare eller stanna kvar om du spontant känner för det. Det gick bra för övrigt. När jag kom dit stod jag utanför ingången till innergården (osäker på om det var rätt) och då kom två kompisar som parkerade sina cyklar. Sen gick vi in tillsammans och när dom gick till sina vänner såg jag en annan jag gärna ville prata med, och från där gick det utmärkt.
slejnard Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 jag hann få ner 2 halvdana och en hyfsad låtidé...nu hockey!!!!
Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 det var fest, studentfest. han hade gjort shots. de var starka. pang.
Pazo Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Ameh tjenare! Efterfesten blev tydligen här! HÄHÄHÄ, Nu drog folk nyss hem! 😄
Pazo Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Och nu gjorde precis Vancouver måååål! Med mindre än minuten kvar på sista perioden! Stod 0-0, nu ståre 1-0 😄
laxlaxlax Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Fan nu är det inte feta dagar boys. 260 spänn på kontot fram tills skatteåterbäringen kommer vid midsommar.
Neosus Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Fan nu är det inte feta dagar boys. 260 spänn på kontot fram tills skatteåterbäringen kommer vid midsommar. De e banne mej inte roligt 🙁
Neosus Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Grannen gillar tydligen inte att jag spelar dragspel.. Filåt granne! Ska aldrig mer störa... 😑
Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Var ett par kompisar på festen igår som såg så jääävla coola ut i kavaj, så nu måste jag ut och leta på second hand.
Overkill Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 För på last.fm har den med kommatecken fler lyssnare. Men där blir det ju lite konstigt, för till exempel taggas ju en remix på Lilla Sällskapet som just Lilla Sällskapet.
Dingbats Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Men där blir det ju lite konstigt, för till exempel taggas ju en remix på Lilla Sällskapet som just Lilla Sällskapet. Ja precis, så det spelar väl inte så stor roll kanske. Lite segt ändå att inte få artistnamnskredd.
Memphis Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 w00t, go Memphis! 😄 😄 😄 Jasså, ni har sett. 😊 Känns lite sjukt och som en dröm. Första riktiga förhållandet i hela mitt liv och så har man träffat den perfekta tjejjen som är jättekär i mig. 🥰 Vi tog steget igår kväll när vi hade picknik. ☺️
Recommended Posts