Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

faaaan är typ en fest nu som en del programfolk är på som vore kul träffa. Men jag har fett svårt typ introducera mig själv i grupper (eller ja, känner ju de flesta redan) och kompisen jag tänkte dra dit med låg i sängen och hade inte ätit än så jag skulle dra innan honom tyckte han.

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill: Du känner ju några så det kommer gå bra. Och sen när kompisen kommer får du en presentation med de andra.

Alltså "introducera" är ett dumt ordval. Känner många (25 av 75 attending på facebook) för det är ju liksom min klass. Men menar mer det där momentet när man ska säga hej, hitta nånstans att sitta och komma igång att prata med dom. Har man nån med sig (oftast för mig pazo) så är det ju lugnt för då sköter han allt det där så är jag bredvid och kommenterar ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså "introducera" är ett dumt ordval. Känner många (25 av 75 attending på facebook) för det är ju liksom min klass. Men menar mer det där momentet när man ska säga hej, hitta nånstans att sitta och komma igång att prata med dom. Har man nån med sig (oftast för mig pazo) så är det ju lugnt för då sköter han allt det där så är jag bredvid och kommenterar ibland.

Äh, bara mingla runt tills du hittar nån som du kan ha ett gött samtal med. Och håll upp styrfarten. Hälsa, låt dig bli presenterad för kompisar, skämta lite eller följ upp nån tråd, gå vidare eller stanna kvar om du spontant känner för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

...eller nå..vet inte vad jag svamlar om. Lite sur över att ha missat inlägg 1111111

Men du fick 1111222.. lite som 112 fast om man stammar.. typ som om man är rädd.. som om man har en orm i köket eller nåt sånt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...