Neosus Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Ska diska nu och sen värma på lite kyckling å sen raka mig å duscha mig å sen fara på affärn å handla å sen slappa å sen sova å sen fortsätta sova å sen äre klart... 😑
Fidden Postat 1 juni 2011 Trådstartare Postat 1 juni 2011 Ska jag slå till med ett lemmyskägg imorgon?
Pazo Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Själv kör man uppsatt hår, svart kostym, svart fluga, Blåvitrutig skjorta. Och Blåvita Höga sneakers!
Fidden Postat 1 juni 2011 Trådstartare Postat 1 juni 2011 ska ju ha mustasch på festen på lördag, vore ju kul att köra nåt kul på jobbet också.
Overkill Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Själv kör man uppsatt hår, svart kostym, svart fluga, Blåvitrutig skjorta. Och Blåvita Höga sneakers! Magdalena ribbing är nog inte glad nu.
SadamJR Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 ska ju ha mustasch på festen på lördag, vore ju kul att köra nåt kul på jobbet också. En hitlermustasch.
Fidden Postat 1 juni 2011 Trådstartare Postat 1 juni 2011 En hitlermustasch. Det går inte, eftersom min musch är lite gles precis under näsan...
SadamJR Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Det går inte, eftersom min musch är lite gles precis under näsan... Men du kan väl lägga upp några varianter av mustascher du har haft, så att vi kan bedöma dom. Den där psykotiska ababvakten hade en rätt skaplig mustasch.
Fidden Postat 1 juni 2011 Trådstartare Postat 1 juni 2011 Abab-varianten är nog den enda jag haft är jag rädd 😆
Dingbats Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 theeeeere's noooooo ceeeeeeeiliiiiiiiing ooooooooon myyyyyy feeeeeeeeliiiiiiiiing
SadamJR Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 theeeeere's noooooo ceeeeeeeiliiiiiiiing ooooooooon myyyyyy feeeeeeeeliiiiiiiiing Nä.
Overkill Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Förut när jag tog tag i stekpannan så råkade mitt finger hamna på fästet (i metall) som fäster handtaget på själva pannan. Som tur var så var det med mitt finger där jag inte känner så mycket på ena sidan så det gjorde inte så ont.
SadamJR Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Förut när jag tog tag i stekpannan så råkade mitt finger hamna på fästet (i metall) som fäster handtaget på själva pannan. Som tur var så var det med mitt finger där jag inte känner så mycket på ena sidan så det gjorde inte så ont. Som tur var.
Recommended Posts