Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ska diska nu och sen värma på lite kyckling å sen raka mig å duscha mig å sen fara på affärn å handla å sen slappa å sen sova å sen fortsätta sova å sen äre klart... 😑

Postat

ska ju ha mustasch på festen på lördag, vore ju kul att köra nåt kul på jobbet också.

Postat

Själv kör man uppsatt hår, svart kostym, svart fluga, Blåvitrutig skjorta. Och Blåvita Höga sneakers!

Magdalena ribbing är nog inte glad nu.

Postat

En hitlermustasch.

Det går inte, eftersom min musch är lite gles precis under näsan...

451px-salvador_dali_nywts.jpg

Postat

Det går inte, eftersom min musch är lite gles precis under näsan...

451px-salvador_dali_nywts.jpg

Men du kan väl lägga upp några varianter av mustascher du har haft, så att vi kan bedöma dom. Den där psykotiska ababvakten hade en rätt skaplig mustasch.

Postat

Förut när jag tog tag i stekpannan så råkade mitt finger hamna på fästet (i metall) som fäster handtaget på själva pannan. Som tur var så var det med mitt finger där jag inte känner så mycket på ena sidan så det gjorde inte så ont.

Postat

Förut när jag tog tag i stekpannan så råkade mitt finger hamna på fästet (i metall) som fäster handtaget på själva pannan. Som tur var så var det med mitt finger där jag inte känner så mycket på ena sidan så det gjorde inte så ont.

Som tur var.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.