Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ville bara veta vad det innebär att ta en kandidatexamen. Förstår nu att du började fira i förra veckan. Grattis.

Just för oss innebär det inte så mkt iom att vi ändå ska plugga totalt fem år.

Annars så är det väl "pluggat i tre år examen" typ

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, tydligen har folk sommarlov nu. Då blir det till att hoppa några sidor varje dag för att hålla lågan uppe. Annars får man ju spendera flera timmar åt att läsa ikapp varje dag, och det hinner man ju inte med när man är en man med ett hederligt arbete.

en kvinna hade hunnit med det dock, för hon hade kunnat göra andra saker samtidigt. typ laga mat och kamma håret och sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, tydligen har folk sommarlov nu. Då blir det till att hoppa några sidor varje dag för att hålla lågan uppe. Annars får man ju spendera flera timmar åt att läsa ikapp varje dag, och det hinner man ju inte med när man är en man med ett hederligt arbete.

en kvinna hade hunnit med det dock, för hon hade kunnat göra andra saker samtidigt. typ laga mat och kamma håret och sånt.

Du har ju inget hår att kamma så du hinner väl ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

asså, förutom seriösa människor, men ja typ. Folk i min ålder i Colombia skriver typ 2 smileys per bokstav och VaRvaR StoRA MEd Små BoKsTäVer och skriver massa cpiga omskrivningar med mass K:n i sig.

Med seriösa menar jag snarare lite vettiga! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

asså, förutom seriösa människor, men ja typ. Folk i min ålder i Colombia skriver typ 2 smileys per bokstav och VaRvaR StoRA MEd Små BoKsTäVer och skriver massa cpiga omskrivningar med mass K:n i sig.

Hon jag snackar med på msn ibland (numera sällan) från Argentina brukar sluta ord som hon vill betona med jättemånga av samma bokstavvvvvvvvvv

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...