Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Vilka är årets bästa plattor, ni som vet?

Inte din (knappt ens någons här) musiksmak men jag tror att Dream Theater, Opeth, Symphony X samt Pain of Salvation släpper nya plattor iår, och åtminstone dom tre förstnämnda har jag höga förväntningar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte din (knappt ens någons här) musiksmak men jag tror att Dream Theater, Opeth, Symphony X samt Pain of Salvation släpper nya plattor iår, och åtminstone dom tre förstnämnda har jag höga förväntningar på.

Det är snart sommarlov. Har tänkt att jag ska lyssna på, för mej, ny musik 1 timme om dan. Tack för tipsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är snart sommarlov. Har tänkt att jag ska lyssna på, för mej, ny musik 1 timme om dan. Tack för tipsen.

Kör på Pain of Salvations nya då. 70-talsinspirerad rock, får för mig att det tilltalar dig mest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är snart sommarlov. Har tänkt att jag ska lyssna på, för mej, ny musik 1 timme om dan. Tack för tipsen.

Little Wings - Black Grass

Battles - Gloss Drop

Panda Bear - Tomboy

Framför allt den första som är riktigt bra.

James Blake säger många men den suger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte kommit än. Men de blir nog Buraka Som Sistemas nya, eller Major Lazers nya

Antecknar för fullt. Förutsättningen för min del är ju att dom finns på spotify eller groovershark eller liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rörmokaren ringde flera gånger på dörren, men ingen öppnade. Precis när han tittade genom brevinkastet, så gick kvinnan fram till dörren naken, o tittade genom tittögat för att se vem det var. Då hör hon rörmokaren genom brevinkastet, hej krulltott har du mamma hemma?

Link to comment
Dela på andra sajter

Rörmokaren ringde flera gånger på dörren, men ingen öppnade. Precis när han tittade genom brevinkastet, så gick kvinnan fram till dörren naken, o tittade genom tittögat för att se vem det var. Då hör hon rörmokaren genom brevinkastet, hej krulltott har du mamma hemma?

Rörmokarn ringer bara två gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rörmokaren ringde flera gånger på dörren, men ingen öppnade. Precis när han tittade genom brevinkastet, så gick kvinnan fram till dörren naken, o tittade genom tittögat för att se vem det var. Då hör hon rörmokaren genom brevinkastet, hej krulltott har du mamma hemma?

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...