Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Förr pallade jag inte Håkan Hellström, nu tycker jag han e asskön. Kul att man ändras ändå.

Gjort samma resa, typ.

Hörde förresten Radiohead för typ första gången igår. Helt plötsligt kom en go låt på radion när jag stod och diskade, jag gick och höjde, tänkte "wow, det här var ju bra!" och sen kände jag igen namnet creep när refrängen kom. Fattar vad folk menar när de säger att jag låter som han. Fastän han inte heller sjunger särskilt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

shit jag blev skraj när hon började sjunga men ändå intressant.

http://www.youtube.com/watch?v=xEIaPSojGFE

Tur för dig att jag sett den där innan och visste vad som komma skulle.

Har fortfarande knappt förlåtit Linus för när han postade det där javaspelet där man ska koncentrera sig men som slutar med en rytande zombie. Skulle han varit i samma rum hade jag fan nitat han. Det var väl 2006 eller nåt. Fy fan vad jag gick caps loc på han då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående kungen och porr: Jo, jag tycker det spelar roll att han gått på porrklubb, även om det inte är olagligt, och ännu mer om det är det. Han är ju en representation för det här landet. Och är förutom statschef pappa till tre barn och har fru. Kanske tycker jag att det finns en tanke om det goda som borde upprätthållas. Och han är på sätt och vis en galjonsfigur för något mer än sig själv. Accepterar man kungens beteende så känns det som den gängse normen om hur man bör och inte bör bete sig påverkas. Inte den lagstadgade men den outtalade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde förresten Radiohead för typ första gången igår. Helt plötsligt kom en go låt på radion när jag stod och diskade, jag gick och höjde, tänkte "wow, det här var ju bra!" och sen kände jag igen namnet creep när refrängen kom. Fattar vad folk menar när de säger att jag låter som han. Fastän han inte heller sjunger särskilt bra.

Fast den låten är typ känd som deras sämsta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ofan? På spotify är den högst i popularity av alla deras låtar. Borde säga något om den allmäna opinionen?

Ja alltså, den är en sån där tidig hit som alla älskar men som hardcorefans tycker är blä och bandet själva vägrar spela. Typ som Kent och Kräm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja alltså, den är en sån där tidig hit som alla älskar men som hardcorefans tycker är blä och bandet själva vägrar spela. Typ som Kent och Kräm.

Ah.. deras tidiga hit kräm från 2010. Jag förstår vad du menar!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Manginis set e nice ju! Ska bli riktigt kul att se dem lira tillsammans, även då jag dyrkat Portnoy hela livet.

DT´s nya platta ska bli riktigt kul att höra eftersom Mangini har fått komponera eget. (antar jag?) Så blir det lite andra slags fill-in, rytmer osv förhoppningsvis.

Japp, han har skrivit eget. Han var dock inte med och skrev själva låtarna, som Portnoy brukade göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...