Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Och så vill jag gärna träffa Isabella men det kommer inte hända, och så vill jag hänga i Berlin eller Barcelona eller nåt med massa sköna människor som jag känner väldigt väl men det kommer ännu mindre hända, och så vidare. Jag ska ju se er på tekniska museet på måndag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

4/6 i SvD, 5/10 på Pitchfork och 4/5 i DN. Pitchfork recenserade som vanligt bäst:

Death Cab still sound like Death Cab, but Codes and Keys is undoubtedly the least "pop" record they've made since breaking through to the mainstream with their last indie-situated effort, 2003's Transatlanticism. [...] But for a band so identified with exploring feelings and the details of relationships, the record comes off as chilly, diffident, and emotionally distant.

Det var ju tråkigt. Hade hoppats på något bättre. Nu får man väl hoppas lite på Bon Iver istället då.

Link to comment
Dela på andra sajter

4/6 i SvD, 5/10 på Pitchfork och 4/5 i DN. Pitchfork recenserade som vanligt bäst:

Death Cab still sound like Death Cab, but Codes and Keys is undoubtedly the least "pop" record they've made since breaking through to the mainstream with their last indie-situated effort, 2003's Transatlanticism. [...] But for a band so identified with exploring feelings and the details of relationships, the record comes off as chilly, diffident, and emotionally distant.

Det var ju tråkigt. Hade hoppats på något bättre. Nu får man väl hoppas lite på Bon Iver istället då.

Men du har väl knappt hört skivan än. Vad tycker DU?

Link to comment
Dela på andra sajter

God middag, Längsta!

Så!

Nu har jag stökat undan mina patienter, städat mitt skrivbord och förberett fredagens mottagning för de andra. Nu är det CHAE och den goda hälften som drar på en jävligt välförtjänt Köpenhamns-semester i hela FEM dagar!

HE DAH!

Link to comment
Dela på andra sajter

God middag, Längsta!

Så!

Nu har jag stökat undan mina patienter, städat mitt skrivbord och förberett fredagens mottagning för de andra. Nu är det CHAE och den goda hälften som drar på en jävligt välförtjänt Köpenhamns-semester i hela FEM dagar!

HE DAH!

Härligt, have fun! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

254521_1710996224203_1517061293_31397410_6513380_n.jpg

😄

Manginis set e nice ju! Ska bli riktigt kul att se dem lira tillsammans, även då jag dyrkat Portnoy hela livet.

DT´s nya platta ska bli riktigt kul att höra eftersom Mangini har fått komponera eget. (antar jag?) Så blir det lite andra slags fill-in, rytmer osv förhoppningsvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...