Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Från annonsen iofs:

-Objektiv – 18-55 OBS fungerar men bilderna blir mörka, säkert lättåtgärdat men då jag har en kamera av ett annat märke kommer jag inte ta reda på vad det är, men det är till ingen nytta för mig så vill man får man med det!

Såg det. Men bara huset är värt en hel del, ifall objektivet är paj. Och så kan du köpa nåt kina-objektiv med autofokus på om det andra är paj. Typ nikkor.

Postat

Såg det. Men bara huset är värt en hel del, ifall objektivet är paj. Och så kan du köpa nåt kina-objektiv med autofokus på om det andra är paj. Typ nikkor.

Jo, fast det känns som det drar iväg ändå.

Postat

Kan man bli allt man drömmer om - på samma gång?

Ja, det kan man! Du kan bli vad du vill - när som helst!

Vi ses, pojkar!

"Gonatt"

Postat (redigerat)

gnatt

imorn ska jag dricka kaffe 😑

Jag med för fan! 😄 Helvete va gott det ska bli. Och sen en när jag kommer till jobbet. En vid lunch. Ja jävlar.

Redigerat av Memphis
Postat

Vad är egentligen problemet om kungen har varit på strippklubb?

Hotbilden mot kungahuset lär ju förändras... tänker främst på Silvia med brödkavel då.

Postat

Vad är egentligen problemet om kungen har varit på strippklubb?

Jag hoppas han slipper abdikera, för det vore coolt om han blir typ 80, för då är han den kung som suttit längst på tronen i hela Sveriges historia.

Postat

Det räcker med att han blir 73, och det ska han väl lyckas med. Blir han lika gammal som Gustav V (92 år) så kommer han ha suttit i 65 år. Svårslaget.

Postat

Verkar vara studenten här i Uppsala idag. Gick bakom en kille i kostym förut och under hans (svarta) skor satt vita lappar med streckkoder kvar. Hehe.

Postat

Jag ska väl pilla klart fanzinet först här, men det tar några dar. Sen har jag lite smågrejer, typ liknande jag kan göra lite här och där liksom. Sen ska jag väl spela in så mycket jag orkar på min skiva. Sen kommer min moster från Kanada i början av juli så då kommer jag väl vara med henne och familjen på landet och andra ställen lite. Och så måste jag lämna tillbaks en biblioteksbok på andra sidan stan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.