Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Smart idé Memphis. Lycka till.

Vill åxå bygga grejer

Thanks Slejjonerdyman! Får se om det blir något, har bara tusen andra saker att hinna med framöver.

Hade varit roligare att göra det tillsammans me nån också men känner ingen som gillar sånt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😲

Inte mer lika varann än en hoptutad mellanstadieklass. Klart det blir lite sammanhållning, men lika varann vore ju om det var typ femton pers med samma resultat på Meyer-Briggs-tester och samma musiksmak och samma kulturella referenser och samma riktnummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte mer lika varann än en hoptutad mellanstadieklass. Klart det blir lite sammanhållning, men lika varann vore ju om det var typ femton pers med samma resultat på Meyer-Briggs-tester och samma musiksmak och samma kulturella referenser och samma riktnummer.

F'låt så jävla mycket då 😑😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du göra trumpads är det ju bara att köra typ plywood med en musmatta ovanpå och klistra piazomicken på baksidan.

EDIT: Gjorde en sådan själv i måndags som triggar en analogsynt i repan. Så trummisen kan ha lite kul då och då. Vi brukar köra med kontaktmick på baskaggen också, som triggar bastoner.

Jasså? Låter ju galet enkelt. 😄 Blir dock lite seriösare material, konstruktion osv om jag sätter igång me nått sånt projekt.

Tror risken finns att svahalsen inte pallar för många trumslag + vikten i padden och kommer börja sagga efter ett tag. Men gör en prototyp och prova så får du se.

Svar på frågan: Du behöver en trummodul eller dator. & det sistnämnda har du ju redan.

Som jag skrev ovan, det finns mjukvara som triggar samplingar i realtid. Multitriggar, dessutom. Som i fallet i videon.

Jo, klart det blir mycket kraft på flexibla armarna men borde finnas några som är väldigt styva, man skulle ju kunna ha två på varje också.

Okej, en trummodul borde man ju kunna hitta rätt billigt på blocket eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag tycker det är kul att folket i längsta är så olika. Man lär sig mycket mer nytt om saker man aldrig pysslar me annars, har nya intressanta diskussioner osv.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

INFJ blev det denna gång. Men otroligt svåra val mellan vissa frågor.

Jag har också blivit INFJ någon gång nyligen när jag gjorde ett test lite snabbt. T/F är typ den jag ligger närmast mitten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

INFJ - Counselors have an exceptionally strong desire to contribute to the welfare of others, and find great personal fulfillment interacting with people, nurturing their personal development, guiding them to realize their human potential.

Jahapp förklarar yrkesvalet och varför jag gärna ställer upp på bildlektioner i längsta. Där ser man. Offer för sitt eget belöningssytem.

Procenten:


Introverted Intuitive Feeling Judging
11 62 50 1

[/Code]

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

ESFJ

Så oerhört olikt från förra gången jag fick göra det (2003). Men då var det ju ett "påtvingat" test.

G'natt Längsta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...