drloop (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Miranda är ändå lite lodisnamn va? Tror du tänker för mycket alternativt för lite... eller möjligen fantiserar en del i din ensamhet. Mmm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Var i Norge och Vaffför? Länge lr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Typ tills de e slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Usch vad jag hatar fade out-slut på låtar! 😠 För mig signalerar det "vi var lite otajta på slutet, men det gör inget för vi fejdar ut slutet!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 När jag var liten var jag avundsjuk på min pappa för han hade låtar som sluade tvärt medan jag bara hade fade outs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Dricker kaffe nu. Vet inte hur det kommer gå att spela skivor från 23 till 04. Kan bli tungt, kan gå skitfort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Dricker kaffe nu. Vet inte hur det kommer gå att spela skivor från 23 till 04. Kan bli tungt, kan gå skitfort. Lycka te! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Lycka te! 😐😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 När jag var liten var jag avundsjuk på min pappa för han hade låtar som sluade tvärt medan jag bara hade fade outs. På skiva? Eller vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 soyez indépendants Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 En annan anledning till fade out-slut: "våran låt är sju minuter lång, men det är bara de första tre minuterna som är bra, vad gör vi?" Eller: "våran låt är 3:15, vi lär inte komma med i melodifestivalen den här gången heller! Eller kanske om vi fejdar på slutet..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 En annan anledning till fade out-slut: "våran låt är sju minuter lång, men det är bara de första tre minuterna som är bra, vad gör vi?" Eller: "våran låt är 3:15, vi lär inte komma med i melodifestivalen den här gången heller! Eller kanske om vi fejdar på slutet..." Eller "den här låten skulle det verkligen passa att låta tona ut". Jag använder det inte ofta, kanske en gång på tolv, men ibland är det det enda raka. Precis som alla andra alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Eller "den här låten skulle det verkligen passa att låta tona ut". Jag använder det inte ofta, kanske en gång på tolv, men ibland är det det enda raka. Precis som alla andra alternativ. Jag använde fade på en låt en gång för att den kändes för lång, men det var 1999. Brukade även fejda på mp3:or som blivit avbrutna på slutet, så att de inte skulle sluta abrupt. Men var också på 90-talet, sånt händer inte nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 Jag använde fade på en låt en gång för att den kändes för lång, men det var 1999. Brukade även fejda på mp3:or som blivit avbrutna på slutet, så att de inte skulle sluta abrupt. Men var också på 90-talet, sånt händer inte nuförtiden. Jag skulle aldrig fejda för att en låt är för lång, eller vadå, hur går det till? Man fejdar ju för att man har skrivit låten så att slutet bara är samma sak som upprepas om och om igen, dronar loss liksom, och det enda vettiga är att tona bort den. Att hitta på något töntigt slut blir ofta bara dåligt då. Kents 747 skulle vara bättre med fejd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 håkan senaste är hans bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 jag är så sjukt snygg!!!! Det är synd om alla tjejer som inte ligger med mig just nu. gnäpz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lejnoss Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 antingen har man skägg. 🥰 eller så är man tjej. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2011 Dela Postat 9 april 2011 hääjj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Fan också! Nyvaken halv tre på natten.... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Giget blev riktigt bra! sjukt mycket folk och spelade bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Fanns en tjej där som var typ den snyggaste tjejen jag någonsin sett. Hon kom upp flera gånger och önskade låtar och som den gentleman jag är spelade jag dom. 😎 En annan tjej sa till en kompis att hon skulle ligga med DJ:n (det gjorde hon inte) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Giget blev riktigt bra! sjukt mycket folk och spelade bra. Grääättis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Goooooooooooooooomorron gomorron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Fanns en tjej där som var typ den snyggaste tjejen jag någonsin sett. Hon kom upp flera gånger och önskade låtar och som den gentleman jag är spelade jag dom. 😎 En annan tjej sa till en kompis att hon skulle ligga med DJ:n (det gjorde hon inte) Men släpp till någon gång då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Linus har köpt cymbaler... zildizar... spelar du trummor Linus? eller skall du ha dom till trummisar som inte har vett att ha riktiga grejer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 Har något börjat skriva någon låt till MEW projektet än då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april 2011 Trådstartare Dela Postat 10 april 2011 Jag bör ha en låt klar runt 2034 ungefär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 april 2011 Dela Postat 10 april 2011 blääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april 2011 Trådstartare Dela Postat 10 april 2011 blääää träkeps? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts