Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag har fått min första OT-post raderad 😆 En " ☺️ " i Claes' "nu har jag testat nya mikar"-tråden som svar på SadamJR's "Och bussarna går bra"-inlägg. Jäääh! Min plan att bli en forum bad boy går som planerat...muhahahaaa!!!!

😑

Vad skrev du? Fick du nån varning?

Link to comment
Dela på andra sajter

En kul tanke som dök upp idag när jag perforerade dagens tredje ven, var att om man tänkte sig längsta som ett pojkband; vilka är individerna? Jag ser genast Dingbats som "den svåre", Pazo och Killis blir givetvis "de partajiga", Memphan kan aspirera för "den skämtsamme", Laxen blir såklart "den ungdomlige med ett brinnande intresse för konst som han gärna visar både när man vill och när man ber honom sluta"... Själv blir jag såkalrt "the awkward old guy som ingen egentligen inte vet varför han är med men han hänger på och garvar och skapar pinsamma ögonblick där alla harklar ikapp och börja skruva på sig"

Sedan tänkte jag ett varv till och insåg att de flesta som rör sig i Längsta är alla karaktärerna på en och samma gång.

jomensåatteee... Koka fika någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vad skrev du? Fick du nån varning?

Jag skrev just ingenting och det var väl det som var grejen; jag tillförde ingenting till diskussionen. Jag kontrapostade en " ☺️ " på ditt inlägg där du frågade Tjabbalabba "..och bussarna går bra?"

Nej, ingen varning men mod Hellpig rensade bort det.

EDIT. det gjorde ingenting. Jag försöker bara skapa mig en aura av bad boy mentalitet. Någonting, som i ärlighetens namn, inte går så bra 😄

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev just ingenting och det var väl det som var grejen; jag tillförde ingenting till diskussionen. Jag kontrapostade en " ☺️ " på ditt inlägg där du frågade Tjabbalabba "..och bussarna går bra?"

Nej, ingen varning men mod Hellpig rensade bort det.

EDIT. det gjorde ingenting. Jag försöker bara skapa mig en aura av bad boy mentalitet. Någonting, som i ärlighetens namn, inte går så bra 😄

Va larvigt av honom..

Link to comment
Dela på andra sajter

En kul tanke som dök upp idag när jag perforerade dagens tredje ven, var att om man tänkte sig längsta som ett pojkband; vilka är individerna? Jag ser genast Dingbats som "den svåre", Pazo och Killis blir givetvis "de partajiga", Memphan kan aspirera för "den skämtsamme", Laxen blir såklart "den ungdomlige med ett brinnande intresse för konst som han gärna visar både när man vill och när man ber honom sluta"... Själv blir jag såkalrt "the awkward old guy som ingen egentligen inte vet varför han är med men han hänger på och garvar och skapar pinsamma ögonblick där alla harklar ikapp och börja skruva på sig"

Sedan tänkte jag ett varv till och insåg att de flesta som rör sig i Längsta är alla karaktärerna på en och samma gång.

jomensåatteee... Koka fika någon?

Längsta är inte så jävla speciellt. Det är lite folk som råkar hänga på samma ställe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev just ingenting och det var väl det som var grejen; jag tillförde ingenting till diskussionen. Jag kontrapostade en " ☺️ " på ditt inlägg där du frågade Tjabbalabba "..och bussarna går bra?"

Nej, ingen varning men mod Hellpig rensade bort det.

EDIT. det gjorde ingenting. Jag försöker bara skapa mig en aura av bad boy mentalitet. Någonting, som i ärlighetens namn, inte går så bra 😄

Märkligt. Alla tror uppenbarligen att det är af som är igång igen. Tidigare i år kallade han sej guitar girl. Då skickade han tom pm till mej. Vem är jag i det där pojkbandet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Längsta är inte så jävla speciellt. Det är lite folk som råkar hänga på samma ställe.

Det är ändå ganska speciellt att en så pass liten grupp människor som är så olika på alla möjliga sätt hänger här och tjatar med varann dag efter dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Längsta är inte så jävla speciellt. Det är lite folk som råkar hänga på samma ställe.

japp

Det är ändå ganska speciellt att en så pass liten grupp människor som är så olika på alla möjliga sätt hänger här och tjatar med varann dag efter dag.

japp

Link to comment
Dela på andra sajter

Va larvigt av honom..

Äsch, icke då. Nu när jag tänker på det så var det rätt agerat. Jag tillförde ju ingenting.

Längsta är inte så jävla speciellt. Det är lite folk som råkar hänga på samma ställe.

Jooo, just att det är samma sorts folk som hänger här gör det ganska speciellt. Jag gillar konceptet med längsta och hela OT-delen.

Märkligt. Alla tror uppenbarligen att det är af som är igång igen. Tidigare i år kallade han sej guitar girl. Då skickade han tom pm till mej. Vem är jag i det där pojkbandet?

Av allt att döma så verkar det inte bättre 😏 Lite löjligt att gå på Claes så där även om han/eller om det är någon annan bara trollar. Liksom, Claes av alla forumiter. Trollning öäverlag känns ju jävligt 2009 ☺️ Det finns en tid och plats för trollning och det kallas Flashback 😛

Det är ändå ganska speciellt att en så pass liten grupp människor som är så olika på alla möjliga sätt hänger här och tjatar med varann dag efter dag.

Eller hur! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick bra.. Men härre jevvlar vad han drog i!!!! Han höll på att SMS:a och tjongade rakt in i lyktstolpen. Men jag blev sur när jag kom ner: folk bara gick förbi och där satt den stackars snubben och höll sig för huvudet. Men slutet gott, allting gott: inga frakturer, hjärnskakning eller så. Det kunde gått jävligt illa det där 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är du gör egentligen? Begriper ingenting.

Jag bergiper ingenting heller..

... men jag satt just och spelade in lite dragspel med min iPhone. Hoppas att det går bra att lägga upp en videosnutt på jotubem. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...