Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Men vafan telia... Skärpning.

Det abonnemang som du vill förlänga är redan bundet till och med 20120528 .

Förlängning av abonnemang kan göras tidigast 3 månader innan befintlig bindning går ut. Vi kan därför inte sälja den beställda mobilpaketeringen.

En vara har redan skickats ut för denna beställning och är på väg till dig via posten.

Vi bevakar därför ärendet. Vi ber dig att inte hämta ut denna vara. Den kommer så småningom att skickas tillbaka till Telia och bevakningen av ärendet tas då bort.

Hämtade ut telefonen i fredags och var på Teliaaffären i lördags och frågade om mitt abonnemang hade uppdaterats vilket han i affären sa att det inte hade. Och eftersom jag vill ha mobilsurf så fixade jag det där och fick då bindningstid på 12 månader. Och nu ska jag inte hämta ut telefonen jag redan hämtat ut för att jag har bindningstid som Telia gett mig för att Telia inte gav mig rätt abonnemang direkt.

🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Läste nån blogg/ledare/krönika för ett tag sedan där skribenten dissade studenten rätt rejält. Typ "men hur bra är eleverna egentligen?". var rätt kul. ska seo m jag hittar.

edit: Är ju helt omöjligt hitta. Minns inte vart det var och har inget mer att googla på än "studenten".

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

men USCH mina tänder längst in både uppe och nere håller på och växa ut och nu kände jag precis hur det lossnade en stor tandköttsbit uppe till höger. fyyy

You're falling apart, man!

Är du säker på att du inte är en zombie?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått min första OT-post raderad 😆 En " ☺️ " i Claes' "nu har jag testat nya mikar"-tråden som svar på SadamJR's "Och bussarna går bra"-inlägg. Jäääh! Min plan att bli en forum bad boy går som planerat...muhahahaaa!!!!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...