Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag har aldrig förstått grejen med pc:s att de inte kommer med operativsystemet annat än bara färdiginstallerat. 🤪

Det är väl det som är hela grejen med pcrevolutionen. Att systemet är öppet för olika utvecklare. Hade det varit macstuket som hade gällt överlag hade en pc förmodligen kostat minst 50 000:-.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad står egentligen "9752" för på kort av olika slag (Mecenat, bankomat, etc)? har det på jättemånga kort.

9752->(9-7), (5-2)=23 förresten.

Det har jag på mitt leg, men ingen annanstans. Har du mecenatkort? Jag har bara kårkortet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag gillar mest med Mac är just klyschan, som ändå stämmer: "It just works". Att installera och avinstallera diverse program gör inte datorn slöare, jag behöver inte köra defragmenterare eller antivirusprogram.

Bytte just till Windows7 på jobbet, jävlar i mig vad baren längst ner är lik dockan i Mac. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag gillar mest med Mac är just klyschan, som ändå stämmer: "It just works". Att installera och avinstallera diverse program gör inte datorn slöare, jag behöver inte köra defragmenterare eller antivirusprogram.

Bytte just till Windows7 på jobbet, jävlar i mig vad baren längst ner är lik dockan i Mac. :rolleyes:

Har själv dom glada ataridagarna i ljust minne.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja Scooters nya låtar suger ju! Men dreas gammla rave/rock tider, fyfan vad härliga. Hyper Hyper, Move your ass, Our happy hardcore, devil drums, dont give me the funk, break it up, summer wine, the leading horse, does the fish have chips, Stripped, panties wanted, shake that etc

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar metal, rock, progressive metal, alternative metal och hard rock, inklusive:

Dream Theater, System of a Down, KISS, Pain of Salvation, Opeth, Iron Maiden, Transatlantic, 植松伸夫, Michael Jackson, Ayreon, Steve Vai, Symphony X, Guns N' Roses, HammerFall, After Forever, Neal Morse, Liquid Tension Experiment, Queensrÿche, Within Temptation, Alter Bridge, Riverside, Metallica, Black Sabbath, James LaBrie, The Black Mages, Spinal Tap, Tool, Spock's Beard, Helloween, Shadow Gallery, Marillion, Dio, Hjalle & Heavy, Sonata Arctica, Fates Warning, Rhapsody of Fire, Pink Floyd, Judas Priest, Alice Cooper, John Petrucci, Andrew Lloyd Webber, Hanson, Yngwie Malmsteen, Edguy, Glenmark Eriksson Strömstedt, Megadeth, Joe Satriani, Devin Townsend, Nightwish, Five Fifteen.

Kolla in min musiksmak: http://www.lastfm.se/user/Micke_H

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...