Dingbats Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Jävlar! Det är fan rätt mycket pengar. Han har nog inte betalat själv. Han och hans farsa åkte ner till Tyskland och drog med sig upp typ då mycket som fick plats i bilen.
SadamJR Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Jag har aldrig förstått grejen med pc:s att de inte kommer med operativsystemet annat än bara färdiginstallerat. 🤪 Det är väl det som är hela grejen med pcrevolutionen. Att systemet är öppet för olika utvecklare. Hade det varit macstuket som hade gällt överlag hade en pc förmodligen kostat minst 50 000:-.
Overkill Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Vad står egentligen "9752" för på kort av olika slag (Mecenat, bankomat, etc)? har det på jättemånga kort. 9752->(9-7), (5-2)=23 förresten.
Dingbats Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Vad står egentligen "9752" för på kort av olika slag (Mecenat, bankomat, etc)? har det på jättemånga kort. 9752->(9-7), (5-2)=23 förresten. Det har jag på mitt leg, men ingen annanstans. Har du mecenatkort? Jag har bara kårkortet.
Micke H Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Det jag gillar mest med Mac är just klyschan, som ändå stämmer: "It just works". Att installera och avinstallera diverse program gör inte datorn slöare, jag behöver inte köra defragmenterare eller antivirusprogram. Bytte just till Windows7 på jobbet, jävlar i mig vad baren längst ner är lik dockan i Mac.
Overkill Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Det har jag på mitt leg, men ingen annanstans. Har du mecenatkort? Jag har bara kårkortet. Nä, har kårleget men är ju mecenat också. Vet att jag nån gång hade tre kort som alla började med 9752.
SadamJR Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Det jag gillar mest med Mac är just klyschan, som ändå stämmer: "It just works". Att installera och avinstallera diverse program gör inte datorn slöare, jag behöver inte köra defragmenterare eller antivirusprogram. Bytte just till Windows7 på jobbet, jävlar i mig vad baren längst ner är lik dockan i Mac. Har själv dom glada ataridagarna i ljust minne.
Overkill Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 ja Scooters nya låtar suger ju! Men dreas gammla rave/rock tider, fyfan vad härliga. Hyper Hyper, Move your ass, Our happy hardcore, devil drums, dont give me the funk, break it up, summer wine, the leading horse, does the fish have chips, Stripped, panties wanted, shake that etc
Dingbats Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Excuse me... where is the bass drum? WE NEED THE BASS DRUUUUUUM HYPA HYPA
CHAE Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Luuuuuunch! Sweet ju 😑 Jag ska fan våldsäta spenat och fiskpinnar!
Micke H Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Jag gillar metal, rock, progressive metal, alternative metal och hard rock, inklusive:Dream Theater, System of a Down, KISS, Pain of Salvation, Opeth, Iron Maiden, Transatlantic, 植松伸夫, Michael Jackson, Ayreon, Steve Vai, Symphony X, Guns N' Roses, HammerFall, After Forever, Neal Morse, Liquid Tension Experiment, Queensrÿche, Within Temptation, Alter Bridge, Riverside, Metallica, Black Sabbath, James LaBrie, The Black Mages, Spinal Tap, Tool, Spock's Beard, Helloween, Shadow Gallery, Marillion, Dio, Hjalle & Heavy, Sonata Arctica, Fates Warning, Rhapsody of Fire, Pink Floyd, Judas Priest, Alice Cooper, John Petrucci, Andrew Lloyd Webber, Hanson, Yngwie Malmsteen, Edguy, Glenmark Eriksson Strömstedt, Megadeth, Joe Satriani, Devin Townsend, Nightwish, Five Fifteen. Kolla in min musiksmak: http://www.lastfm.se/user/Micke_H 😳
Overkill Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Men herregud vad lätt saker blir! Kopplat telefonen till iTunes så jag kan sitta i soffan och välja låtar. Fett najs.
Micke H Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Men herregud vad lätt saker blir! Kopplat telefonen till iTunes så jag kan sitta i soffan och välja låtar. Fett najs. Har också det där, fett awesome.
Dingbats Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Men herregud vad lätt saker blir! Kopplat telefonen till iTunes så jag kan sitta i soffan och välja låtar. Fett najs.
Dingbats Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Lite småjobbigt när man gör en sida i fanzinet och det är liksom oåterkalleligt och man disponerar lite fel.
Micke H Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Vill köpa. Perfekt för att sortera mina DVD's och min spel. Plus gott om plats för mina konsoler. /nerd
Neosus Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Men herregud vad lätt saker blir! Kopplat telefonen till iTunes så jag kan sitta i soffan och välja låtar. Fett najs. Japp
Recommended Posts