Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Nämn några såna hårdvarumässiga finesser. För jag kommer ju ändå köra Linux liksom.

Är väl främst pekplattan jag menar. Har inte stött på en "ickemacdator" som har en duglig pekplatta. Tangentbordet är också tokskönt. Sen är ju själva datorn riktigt bekväm. (menar då jämfört med en stor tjock ful plastklump som de flesta brukar vara)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är väl främst pekplattan jag menar. Har inte stött på en "ickemacdator" som har en duglig pekplatta. Tangentbordet är också tokskönt. Sen är ju själva datorn riktigt bekväm. (menar då jämfört med en stor tjock ful plastklump som de flesta brukar vara)

Ja okej. Jag har inte så mycket erfarenhet med bärbara, så jag vet inte skillnaden på pekplattor direkt. Tangentbordet är ju ett sånt där jobbigt med hela platta tangenter, det är lite oskönt faktiskt. Men snygga är de ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mellan knogen och översta fingerleden på mitt högra pekfinger har jag typ inte så mycket känsel på höger sida. Känns som om det sover.

Nerv som kommit i kläm?

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar skrytkommentarer på facebookevent:

NILOF ♥ GRATIS ALKOHOL ♥ SKATE ♥

Fast kan inte, är i grängesberg och fiestar loss med svt-peeps (eller, jag jobbar på barnkanalen och vi kommer spela in där då...) Hoppas kvällen blir GRYM! Litar på att mina fellow BFs kommer att skatea för mig också! PUSS

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får man tanka!

Jag tankade både senaste OS X och Logic 9 och det funkar utmärkt. Fast vågar inte göra några uppdateringar.

Ja jo, alla tankar ju sina windows 😛

Men känns fett mkt säkrare att faktiskt ha orginalskivan 😛

Sen kostar ju OSX uppdateringarna typ bara 300kr så xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså... Vi har ju redovisning och sånt nu, med efterföljande oponering på varje. Och nu under denna så sa en i oponeringsgruppen liksom "ja vi tyckte denhär grejen var lite otydilig... osv" å så kommer en tjej i andra gruppen (en tjej som är sjukt skum) och börjar käfta emot liksom, "FAST de står ju där å där...", flera gånger gjorde hon så. SÅ JÄVLA CP

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså... Vi har ju redovisning och sånt nu, med efterföljande oponering på varje. Och nu under denna så sa en i oponeringsgruppen liksom "ja vi tyckte denhär grejen var lite otydilig... osv" å så kommer en tjej i andra gruppen (en tjej som är sjukt skum) och börjar käfta emot liksom, "FAST de står ju där å där...", flera gånger gjorde hon så. SÅ JÄVLA CP

Får man inte försvara sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Får man inte försvara sig?

Jo, men att käfta emot vad några andra tycker som ändå undersökt rapporten objektivt känns lite som att säga "bara för ni är trögta mongon, ni fattar ju inget" typ... Försvara sig mot konkreta frågor och sånt känns relevant.

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

MAC IS THE SHIT!

Behöver nytt ljudkort till den dock. 😕 Något spontant tips? Gärna firewire, jag använder typ alla USB-utgångar. xD

Ska enbart spela in ett instrument, nämligen gitarren, så behöver HiZ-ingång (eller vad fan det heter) och så kanske en mick-ingång kan finnas där också lika gärna. Inte så mycket mer jag behöver. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...