Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Kommer också behöva köpa dator sen till Lund. Bärbar. Vet inte vilken sort. Vetefan om det är värt att gardera sig för om man vill kunna hålla på med musik, eller satsa på en billigare som duger till allt annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av någon anledning är det skitmånga som tankar Rhubarbskivan på Waffles 😲 När jag laddar upp kända artister får man typ två som laddar ner, nu laddar man upp ett helt okänt band och vips är det tjugo pers som vill ha ner den.

Kan ha att göra med att det är half leech just nu iofs. Alltså att nedladdning bara räknas till hälften på ration. Men GÖTT ändå ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer också behöva köpa dator sen till Lund. Bärbar. Vet inte vilken sort. Vetefan om det är värt att gardera sig för om man vill kunna hålla på med musik, eller satsa på en billigare som duger till allt annat.

Macbook är det enda rätt, sha la laa la la la la la

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, under 10 000 för en macbook pro eftersom du är student.

Dessutom en rik student!

Ska man ha ska man ju ha en Macbook Pro, och dem är det ingen studentrabatt på.

Alltså jag lär ju typ inte ens göra någon musik där så det känns lite ovärt att lägga massa pengar på en mac. Oavsett vilket kommer jag ju köra Ubuntu som huvud-OS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ska man ha ska man ju ha en Macbook Pro, och dem är det ingen studentrabatt på.

Alltså jag lär ju typ inte ens göra någon musik där så det känns lite ovärt att lägga massa pengar på en mac. Oavsett vilket kommer jag ju köra Ubuntu som huvud-OS.

stor_20110530084444.jpg

Edit: Värst vad du gett upp musiken helt plötsligt! Det är ju tråkigt.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

stor_20110530084444.jpg

Edit: Värst vad du gett upp musiken helt plötsligt! Det är ju tråkigt.

Äh, men gett upp och gett upp, bara inte så inspirerad till det när man ska sitta och pilla med massa jävla jobb helt själv. Hela projektet tar sån djävulskt lång tid, till skillnad från snabbare grejer som fanzinet och sånt där. Men det kan ju såklart kännas bra att ha möjligheten att spela in, och jag vill ju kunna rippa kassettband... men så måste jag släpa med mig ljudkortet och mickar och grejer... hmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju få samma prestanda till halva priset om jag köper någon annan.

Mm, man betalar ju även för logon (som så mycket annat).

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, men gett upp och gett upp, bara inte så inspirerad till det när man ska sitta och pilla med massa jävla jobb helt själv. Hela projektet tar sån djävulskt lång tid, till skillnad från snabbare grejer som fanzinet och sånt där. Men det kan ju såklart kännas bra att ha möjligheten att spela in, och jag vill ju kunna rippa kassettband... men så måste jag släpa med mig ljudkortet och mickar och grejer... hmm.

Det går i vågor. Jag älskar att jobba själv men det är ju alltid kul med input.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...