Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Bild isåfall. 😆

Men asså, snagga dig dårå. Tjejer gillar sånt också.

Håret har precis växt ut till synbar längd från en trimning utan distanskam. FAKTISKT 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vet inte om sänka löner skulle ge mer jobb i prakten. Men annars så ger ju höjda löner mer konsumption -> Större efterfrågan -> Företag behöver personal för att producera.

Om ingen har råd att köpa så mycket så minskar ju verksamheter också.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13101325.ab

Runt om i världen protesterar människor för högre löner. Men i Sverige bör vi avskaffa lönerna för att skapa fler jobb. Det anser den liberala tankesmedjan Timbro.

Demonstrationer för högre löner ser man varje dag runt om i världen. Men Sverige skulle må bättre av att avsakaffa lönerna. Det anser den liberala tankesmedjan Timbro.

– Fler hade fått jobb om det hade funnits arbeten utan löner, säger Jenny von Bahr, nationalekonom på WSP Analys & Strategi till TT.

Enligt von Bahr handlar det om klassisk ekonomisk teori – sänker du priset på något så ökar efterfrågan. LO sågar Timbros analys och menar att inga inkomster minskar köpkraften.

------------------

Härlig inställning hos facket där.

Facket?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar:

Magic mouse, som en mus med en touchpad ovanpå.

Att det externa ljudkortet automatiskt blir det primära ljudkortet när jag sätter på det, och att det ändå kan styras med volymkontrollen på tangentbordet.

Att totalmix funkar mycket bättre än i windows.

Att bordsresonansen försvann med hjälp av en bit skumplast.

Jag ogillar:

Att jag trycker fn-c när jag vill kopiera saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Mac e för bönder. heheeee. Okej, det verkar schysst men såatte.

Jag har börjat gilla oliver, e gott i sallad, i subwaybaguetter. Chicken Teriyaki!! 😄

Jamie Oliver är ett geni vad gäller matlagning.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar:

Magic mouse, som en mus med en touchpad ovanpå.

Att det externa ljudkortet automatiskt blir det primära ljudkortet när jag sätter på det, och att det ändå kan styras med volymkontrollen på tangentbordet.

Att totalmix funkar mycket bättre än i windows.

Att bordsresonansen försvann med hjälp av en bit skumplast.

Jag ogillar:

Att jag trycker fn-c när jag vill kopiera saker.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar:

Magic mouse, som en mus med en touchpad ovanpå.

Att det externa ljudkortet automatiskt blir det primära ljudkortet när jag sätter på det, och att det ändå kan styras med volymkontrollen på tangentbordet.

Att totalmix funkar mycket bättre än i windows.

Att bordsresonansen försvann med hjälp av en bit skumplast.

Jag ogillar:

Att jag trycker fn-c när jag vill kopiera saker.

🥰

Fn-problemet går över efter ett tags avvänjning.

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Fn-problemet går över efter ett tags avvänjning.

Hur länge sitter man och snärtscrollar och stoppar upp scrollningen med en lätt fingertouch och tycker att det är så jäääävla najs?

Jag vill att den känslan ska hålla i sig bra länge 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade fett otur förut när jag skulle åka till repet. Har åkt halvvägs, sitter på spårvagnen och kommer på att jag glömt nycklarna till replokalen. xD

Blev 45 min sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade fett otur förut när jag skulle åka till repet. Har åkt halvvägs, sitter på spårvagnen och kommer på att jag glömt nycklarna till replokalen. xD

Blev 45 min sen.

Kom igen när du råkat tag med dig fel systemet-kasse till festen. Skona kulörtvätt är nästan helt omöjligt att gå igång på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge sitter man och snärtscrollar och stoppar upp scrollningen med en lätt fingertouch och tycker att det är så jäääävla najs?

Jag vill att den känslan ska hålla i sig bra länge 😆

Har inte så på min macbook men på min iphone har jag! Tror nog inte den går över alls. Hoppas jag inte i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...