Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Om man är med rätt folk, ja!

Edit: Jag citerade fel inlägg ser jag nu... de va de där om att spela musik med folk jag menade.. fast det stämmer väl bra här oxå... ja alltså.

Ja. 😱😊

xD

Jo, det förstås, behöver ju vara folk som man klaffar med, både musikmässigt och personlighetsmässigt. Men har man tur så hittar man sånna me. ☺️

Hur går dragspelandet då Grahn? Du skulle ju lägga upp ett klipp nån gång sade du?

Jag har alltid velat testa spela det, du får lova att lära mig lite om vi skulle träffas.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

xD

Jo, det förstås, behöver ju vara folk som man klaffar med, både musikmässigt och personlighetsmässigt. Men har man tur så hittar man sånna me. ☺️

Hur går dragspelandet då Grahn? Du skulle ju lägga upp ett klipp nån gång sade du?

Jag har alltid velat testa spela det, du får lova att lära mig lite om vi skulle träffas.

Jo klart jag kan visa lite trix om vi ses 😄

..jo jag hade som tänkt lägga ut lite videos men jag måste skaffa mig en vettig videokamera först och så. Vi ska ut några stycken och lira lite oxå. Har jag tur så kanske det kommer på film. Man vet aldrig..

Såatte. 😱😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo klart jag kan visa lite trix om vi ses 😄

..jo jag hade som tänkt lägga ut lite videos men jag måste skaffa mig en vettig videokamera först och så. Vi ska ut några stycken och lira lite oxå. Har jag tur så kanske det kommer på film. Man vet aldrig..

Såatte. 😱😊

Schysst! 😄

Låter kul ju!

Grahn ska på rockturné.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo klart jag kan visa lite trix om vi ses 😄

..jo jag hade som tänkt lägga ut lite videos men jag måste skaffa mig en vettig videokamera först och så. Vi ska ut några stycken och lira lite oxå. Har jag tur så kanske det kommer på film. Man vet aldrig..

Såatte. 😱😊

Terror hade en till salu såg jag. 1500 pix och du kommer inte undan längre 😛Här

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satt å funderade på om man skulle tokhandla lite... 😊

Just do it.. palla orka länka till Nikefail-bilden igen, liksom 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Mmmmm.. en sån vill man ha.

1500 är ju en no-brainer. Slå till vet ja

EDIT: eller menade du en "vanlig" system? 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

En sjysst videokamera så man kan göra lite movies och en sjysst systemkamera så man kan ta sjyssta bilder.

De e sjysst.

En norrländsk Kenta-kopia! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag har "jobbat" med videoproduktioner förr i tiden. Vi hade några Canon XM1 (tror jag dom hette) och en beta kamera. Och så satt vi med Avid och klippte och hade oss. De va skitkul. Vi gjorde en dokumentär om hur man la spåntak...

De va kul! 😑

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Har legat uppe som profilbild ganska länge nu faktiskt ☺️

Meh, tänkte ju fejjan först. Var förresten nära på att söka på "Fidden". xD

Den var riktigt stilig! Du passade i den. Åk till Paris så får du jävlar i mig ligga.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13101325.ab

Runt om i världen protesterar människor för högre löner. Men i Sverige bör vi avskaffa lönerna för att skapa fler jobb. Det anser den liberala tankesmedjan Timbro.

Demonstrationer för högre löner ser man varje dag runt om i världen. Men Sverige skulle må bättre av att avsakaffa lönerna. Det anser den liberala tankesmedjan Timbro.

– Fler hade fått jobb om det hade funnits arbeten utan löner, säger Jenny von Bahr, nationalekonom på WSP Analys & Strategi till TT.

Enligt von Bahr handlar det om klassisk ekonomisk teori – sänker du priset på något så ökar efterfrågan. LO sågar Timbros analys och menar att inga inkomster minskar köpkraften.

------------------

Härlig inställning hos facket där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tyckte gott det räckte med "du passade". 😄

Tack, fransyskor vore jäääävligt najs alltså.

Jag både repeterar ord och glömmer ord. 😛 Fast iofs kan man ju säga "du passade" bara, tänkte inte på det.

Du och Dingis kan ju skaffa en lägenhet i la france och dra hem brudar varje kväll. Lyssna på rabarber och loa falkmann, ätandes vin och ost.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du och Dingis kan ju skaffa en lägenhet i la france och dra hem brudar varje kväll. Lyssna på rabarber och loa falkmann, ätandes vin och ost.

Sounds like 100% bromance to me 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Den döljer ju det uppåtkrypande hårfästet jävligt effektivt, undrar om jag måste ligga med baskern på.

Bild isåfall. 😆

Men asså, snagga dig dårå. Tjejer gillar sånt också.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13101325.ab

Runt om i världen protesterar människor för högre löner. Men i Sverige bör vi avskaffa lönerna för att skapa fler jobb. Det anser den liberala tankesmedjan Timbro.

Demonstrationer för högre löner ser man varje dag runt om i världen. Men Sverige skulle må bättre av att avsakaffa lönerna. Det anser den liberala tankesmedjan Timbro.

– Fler hade fått jobb om det hade funnits arbeten utan löner, säger Jenny von Bahr, nationalekonom på WSP Analys & Strategi till TT.

Enligt von Bahr handlar det om klassisk ekonomisk teori – sänker du priset på något så ökar efterfrågan. LO sågar Timbros analys och menar att inga inkomster minskar köpkraften.

------------------

Härlig inställning hos facket där.

Den där sortens nyliberalism bygger väl på att även det som produceras är gratis? Annars funkar det ju inte att jobba gratis...

men ja, LO hade ju en rejält rutten motivering där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...