Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag kommer nog att lägga av med musiken så småningom. Det finns så mycket annat man kan göra som är roligare att hålla på med på egen hand. Inte så kul att sitta och peta i Logic helt själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer nog att lägga av med musiken så småningom. Det finns så mycket annat man kan göra som är roligare att hålla på med på egen hand. Inte så kul att sitta och peta i Logic helt själv.

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller liksom lägga av och lägga av, men inte vara så himla aktiv och inte ha det som "identitet". Det är typ minst lika roligt med visuella grejer och sånt. Musik tar sån tid och så mycket jobb för så lite effekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller liksom lägga av och lägga av, men inte vara så himla aktiv och inte ha det som "identitet". Det är typ minst lika roligt med visuella grejer och sånt. Musik tar sån tid och så mycket jobb för så lite effekt.

Varför inte sluta på en gång?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är rätt talat. Man ska sluta när man står på topp. Det finns andra saker du kan ta tag i; mitt omslag exempelvis 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller liksom lägga av och lägga av, men inte vara så himla aktiv och inte ha det som "identitet". Det är typ minst lika roligt med visuella grejer och sånt. Musik tar sån tid och så mycket jobb för så lite effekt.

Eller kalla det för en hobby och köra lite då och då.

Tror inte du kommer kunna hålla dig borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag bjuder på ett nyskrivet poem:

Fika

Solen framme

Pannan kokar

Kakan ugnas

Tungan vattnas

..och där har vi ett stycke vardagspoesi ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. håller på och bygger en mekanisk trummaskin som använder sig av magnetism.

Ok, professor Balthazar, annars inget nytt under solen? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...