Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag kommer nog att lägga av med musiken så småningom. Det finns så mycket annat man kan göra som är roligare att hålla på med på egen hand. Inte så kul att sitta och peta i Logic helt själv.

Postat

Jag kommer nog att lägga av med musiken så småningom. Det finns så mycket annat man kan göra som är roligare att hålla på med på egen hand. Inte så kul att sitta och peta i Logic helt själv.

🙁

Postat

Eller liksom lägga av och lägga av, men inte vara så himla aktiv och inte ha det som "identitet". Det är typ minst lika roligt med visuella grejer och sånt. Musik tar sån tid och så mycket jobb för så lite effekt.

Postat

Eller liksom lägga av och lägga av, men inte vara så himla aktiv och inte ha det som "identitet". Det är typ minst lika roligt med visuella grejer och sånt. Musik tar sån tid och så mycket jobb för så lite effekt.

Varför inte sluta på en gång?

Postat

Eller varför inte bara spela när man känner för det? Man behöver väl inte lägga ner bara för att det är tråkigt just nu? 😕

Postat

Det är rätt talat. Man ska sluta när man står på topp. Det finns andra saker du kan ta tag i; mitt omslag exempelvis 😛

Postat

4chanp.jpg

Kan bli lite knepigt med marknadsföringen bara. Fanns ett band som hette suicide en gång i världen som inte kom nånvart pga namnet, hävdade dom själva iallafall.

Postat

Eller kalla det för en hobby och köra lite då och då.

Tror inte du kommer kunna hålla dig borta.

Postat

Förresten.. håller på och bygger en mekanisk trummaskin som använder sig av magnetism.

Hur gör man en sån, och hur använder man den?

Postat

Hej jag bjuder på ett nyskrivet poem:

Fika

Solen framme

Pannan kokar

Kakan ugnas

Tungan vattnas

..och där har vi ett stycke vardagspoesi ☺️

Postat

Förresten.. håller på och bygger en mekanisk trummaskin som använder sig av magnetism.

Ok, professor Balthazar, annars inget nytt under solen? 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.