k9 (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Jag har köpt öl och korv och korvbröd och så vidare. Jag har köpt samma fast hamburgare och bröd. Fick en ny grill av syrran igår. Fick den för att ho ville vara med när jag bränner ner huset på inflyttnings festen jag ska ha. Om jag nu kommer ha råd att aa en sådan. Annars blir det fog en inflyttnings fasta istället.
k9 (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Tråkigt att rosa tråden dog. Hoppades att få mycket skit för det senaste inlägget jag skrev där. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Kan inte profeten komma till berget, får berget komma till profeten, typ. 😕
k9 (oregistrerad) Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Min hund tycks ha uppgifter om att hon är kissnödig nu. Enligt en säker skälla....
Dingbats Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Fittan är en resenär. Oavsett var fittans energi leder dig, låt den vara din kompass. ------ Fittans kraft kan vara förblindande. Misstolka inte dess makt eller frukta den. sägs det
Dingbats Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 ja åt gl as sm ed sm ak av la kr it so ch ci tr on oc hp un sc ho ch ru ss in
Dingbats Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 de är ju då så at sä ga ja åk söstra mi och en gutt till dårå
Dingbats Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 grillor i huvet. hockeyrör hockeypulver överallt! Nackdelen med folk från vissa delar av landet är att de har ful dialekt, tex. Jönköping
Recommended Posts