Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Hej!

Hemma från brorsan i Karlstad. Det var sköjj. Lirade bilspel med ratt och växlar, sjukt svårt men kul. 😄

Sen drog vi ett gäng till klubb och dansade järnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Hemma från brorsan i Karlstad. Det var sköjj. Lirade bilspel med ratt och växlar, sjukt svårt men kul. 😄

Sen drog vi ett gäng till klubb och dansade järnet.

Sweet! Välkommen hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Lyssnar på the low anthem från listan. Riktigt bra.

Kul att nån av låtarna gick hem Saddam! THe Low anthem har flera sköna låtar.

Tog bort randy newman från längstalistan och la upp några låtar med warren zevon istället.

Hans låtar Carmelita och Searching for a heart tyckte jag om.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ekonomi och kemi. Var det inte bildlärare du ska bli?

Jo, och dessutom Naturvetenskap-s samt biologilärare. Ekonomin ingick i en naturvetenskapskurs som hette miljöekonomi. Som var typ en nationalekonomisk grundkurs och fördjupning inom utsläppsrättssystem o sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Satt och funderade på när memphan sadlade om till lärare innan jag såg att Hasse hade glajjor.

haha, ojdå. 😛

Lax, det kanske är dags att byta tebacks, innan det sker större missförstånd här framöver. :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Hemma från brorsan i Karlstad. Det var sköjj. Lirade bilspel med ratt och växlar, sjukt svårt men kul. 😄

Sen drog vi ett gäng till klubb och dansade järnet.

*läst ikapp*

Hej!

Hemma från bröloppet i Växjö. Det var skojj, förskökte hålla styrfarten i minglet men fastnade vid en söt naturgeolog från Stockholm efter några timmar. Jäkligt roligt snack med henne - ångrar att jag inte tog hennes nummer! Vi hängde sista delen av kvällen och käkade frukost tillsammans. Bröloppslåten till brudparet drog jag av mellan middagen och efterrätten och den blev väldigt varmt mottagen. Det var kul. Annars ont i ryggen av för mycket stå-mingel och jääääkligt varmt att stå ut med kavaj och skjorta samt kravatt inomhus. Annars väldigt fin och sinnlig vigsel. Och många tal på middagen, en del mer pinsamma och andra väldigt fina och känslosamma. Och vaknade på vandrarhemmet med utsikt över Vombsjön. Nu äntligen hemma.

[/laxblogg]

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, och dessutom Naturvetenskap-s samt biologilärare. Ekonomin ingick i en naturvetenskapskurs som hette miljöekonomi. Som var typ en nationalekonomisk grundkurs och fördjupning inom utsläppsrättssystem o sånt.

Är det gymnasielärare du ska bli alltså?

Link to comment
Dela på andra sajter

fastnade vid en söt naturgeolog från Stockholm efter några timmar. Jäkligt roligt snack med henne - ångrar att jag inte tog hennes nummer! Vi hängde sista delen av kvällen och käkade frukost tillsammans.

Fick du några andra kontaktuppgifter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...