Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Hej! Hemma från brorsan i Karlstad. Det var sköjj. Lirade bilspel med ratt och växlar, sjukt svårt men kul. 😄 Sen drog vi ett gäng till klubb och dansade järnet.
CHAE Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Hej! Hemma från brorsan i Karlstad. Det var sköjj. Lirade bilspel med ratt och växlar, sjukt svårt men kul. 😄 Sen drog vi ett gäng till klubb och dansade järnet. Sweet! Välkommen hem.
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Lööööööööööve is in dö ääääääääääääääääääääääääääääärrrrrr! Go for it! 🥰
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 (redigerat) Lyssnar på the low anthem från listan. Riktigt bra. Kul att nån av låtarna gick hem Saddam! THe Low anthem har flera sköna låtar. Tog bort randy newman från längstalistan och la upp några låtar med warren zevon istället. Hans låtar Carmelita och Searching for a heart tyckte jag om. Redigerat 29 maj 2011 av Memphis
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Vad gör ni? Det bra med iphone är att man kan vara ute på klubb och kolla längsta 😆 Killis tar priset. En sann längstare. 😄
laxlaxlax Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Ekonomi och kemi. Var det inte bildlärare du ska bli? Jo, och dessutom Naturvetenskap-s samt biologilärare. Ekonomin ingick i en naturvetenskapskurs som hette miljöekonomi. Som var typ en nationalekonomisk grundkurs och fördjupning inom utsläppsrättssystem o sånt.
Overkill Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Satt och funderade på när memphan sadlade om till lärare innan jag såg att Hasse hade glajjor.
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 (redigerat) Satt och funderade på när memphan sadlade om till lärare innan jag såg att Hasse hade glajjor. haha, ojdå. 😛 Lax, det kanske är dags att byta tebacks, innan det sker större missförstånd här framöver. Redigerat 29 maj 2011 av Memphis
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 För er som inte sett och hört den här sköna och knäppa låten borde ta sig en funderare och göra det. Piano, gitarr och... beatbox. 😄
Neosus Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 För er som inte sett och hört den här sköna och knäppa låten borde ta sig en funderare och göra det. Piano, gitarr och... beatbox. 😄 Jäklarns!
laxlaxlax Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Hej! Hemma från brorsan i Karlstad. Det var sköjj. Lirade bilspel med ratt och växlar, sjukt svårt men kul. 😄 Sen drog vi ett gäng till klubb och dansade järnet. *läst ikapp* Hej! Hemma från bröloppet i Växjö. Det var skojj, förskökte hålla styrfarten i minglet men fastnade vid en söt naturgeolog från Stockholm efter några timmar. Jäkligt roligt snack med henne - ångrar att jag inte tog hennes nummer! Vi hängde sista delen av kvällen och käkade frukost tillsammans. Bröloppslåten till brudparet drog jag av mellan middagen och efterrätten och den blev väldigt varmt mottagen. Det var kul. Annars ont i ryggen av för mycket stå-mingel och jääääkligt varmt att stå ut med kavaj och skjorta samt kravatt inomhus. Annars väldigt fin och sinnlig vigsel. Och många tal på middagen, en del mer pinsamma och andra väldigt fina och känslosamma. Och vaknade på vandrarhemmet med utsikt över Vombsjön. Nu äntligen hemma. [/laxblogg]
laxlaxlax Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 haha, ojdå. 😛 Lax, det kanske är dags att byta tebacks, innan det sker större missförstånd här framöver. gjort!
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Låter jättetrevligt lax! Härligt att det gick så bra me låten. ☺️
laxlaxlax Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Träffade förresten killen som joachime delar studio med! Världen är liten.
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 gjort! Nice. Låt mig gissa, en microskopisk bild över ytan på en bakterie?
laxlaxlax Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Nice. Låt mig gissa, en microskopisk bild över ytan på en bakterie? Nej, det är mossa.
Memphis Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Nej, det är mossa. Hepp. 😛 Planerar du att försöka få tag i naturgeologen igen då?
Dingbats Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 Jo, och dessutom Naturvetenskap-s samt biologilärare. Ekonomin ingick i en naturvetenskapskurs som hette miljöekonomi. Som var typ en nationalekonomisk grundkurs och fördjupning inom utsläppsrättssystem o sånt. Är det gymnasielärare du ska bli alltså?
Dingbats Postat 29 maj 2011 Postat 29 maj 2011 fastnade vid en söt naturgeolog från Stockholm efter några timmar. Jäkligt roligt snack med henne - ångrar att jag inte tog hennes nummer! Vi hängde sista delen av kvällen och käkade frukost tillsammans. Fick du några andra kontaktuppgifter?
Recommended Posts