Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Score! Hon ville fyllenibbla på dig, såklart.

Jag ångrar lite att jag inte kom på idén att skicka fylle-sms till henne när jag hade chansen. Och surt att jag inte gick och la mig bara en kvart senare.

Kan man köpa buntband ett och ett?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag ångrar lite att jag inte kom på idén att skicka fylle-sms till henne när jag hade chansen. Och surt att jag inte gick och la mig bara en kvart senare.

Kan man köpa buntband ett och ett?

Hm.. Fan vet vad det hade kunnat bli då 😕 Risken är ju att du hade skrivit någonting och pajat allting du/ni byggt upp, eller hur?

Nej, det kan man inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm.. Fan vet vad det hade kunnat bli då 😕 Risken är ju att du hade skrivit någonting och pajat allting du/ni byggt upp, eller hur?

Nej, det kan man inte.

Äh, hade ju kunnat skrivit något meningslöst bara sådär. Jag fick ett sms från henne häromveckan som troligen var ganska berusat där det bara stod "mm [namnet på en bar]". Svarade men fick inget tillbaks.

Vad kan man generellt använda istället för buntband?

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, hade ju kunnat skrivit något meningslöst bara sådär. Jag fick ett sms från henne häromveckan som troligen var ganska berusat där det bara stod "mm [namnet på en bar]". Svarade men fick inget tillbaks.

Vad kan man generellt använda istället för buntband?

Um ok..I rest my case. Men riksen finns ju alltid. Har själv skrivt en he ldel puckade saker som "inte var så farligt mest på skämt, liksom" och inte förrän dagen efter insett det extremt korkade i att skicka spydiga SMS till mina vänner/min tjej/min morsa på fyllan.

Gummiband, Gaffa, vanliga paketsnören...Typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Um ok..I rest my case. Men riksen finns ju alltid. Har själv skrivt en he ldel puckade saker som "inte var så farligt mest på skämt, liksom" och inte förrän dagen efter insett det extremt korkade i att skicka spydiga SMS till mina vänner/min tjej/min morsa på fyllan.

Gummiband, Gaffa, vanliga paketsnören...Typ.

Alltså man skickar ju inget personligt då helst, bara något random skit.

Till att sätta upp plakat på lyktstolpar, mer exakt? Kan ju funka med silvertejp, men det lär ju inte hålla så jäkla bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså man skickar ju inget personligt då helst, bara något random skit.

Till att sätta upp plakat på lyktstolpar, mer exakt? Kan ju funka med silvertejp, men det lär ju inte hålla så jäkla bra.

Iofs sant. Men jag tror nu inte att det var någonting tokviktigt/allvarligt för då hade hon ju förmodligen ringt idag.

Ptja, då är ju faktiskt buntband bäst. Men du kan väl ta en tripp till en Classe-butik/Karlssons och inköpa dessa? Eller är det superakut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Iofs sant. Men jag tror nu inte att det var någonting tokviktigt/allvarligt för då hade hon ju förmodligen ringt idag.

Ptja, då är ju faktiskt buntband bäst. Men du kan väl ta en tripp till en Classe-butik/Karlssons och inköpa dessa? Eller är det superakut?

Men pallar inte betala 40 spänn för 100 stycken när jag bara behöver typ tre. Kanske kan snatta dem lite diskret om det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan det här med att lägga slasksång är fan inte kul.. Framförallt när killen som ska sjunga den kör en oktav högra som ingenting 😠 Och här måste jag stå och brumma en oktav ner, liksom... blä

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det med falkman?

Ha. Har inte börjat med den ännu. Jsg känner att jag måste absorbera den först 😉 och liksom känna in den.

Jag vart upptagen med den kompis' låt igår. Det sista jag gjorde i går var slasksången och den gick åt helvete 😠 Får fixa den nu typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...