Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2

Fidden

Recommended Posts

Annons

fostervatten

Mjo.. men jag tänkte mest på alkoholhaltiga drycker. Apropå alkoholhaltiga drycker: hur mår du, Dingbats?

Dela på andra sajter

Mjo.. men jag tänkte mest på alkoholhaltiga drycker. Apropå alkoholhaltiga drycker: hur mår du, Dingbats?

Typ inte bakis! Eller lite grann, men inte alls som jag hade trott. Mest bara lite mysseg. Jag tror det var bra att jag körde den där grejen tidigare i vintras när jag tröck i mig en hel vinare och däckade på toan och spydde ner skrivbordet och var bakis från helvetet dan efter, för i jämförelse med den pärsen är det svårt att må särskilt illa.

Dela på andra sajter

Typ inte bakis! Eller lite grann, men inte alls som jag hade trott. Mest bara lite mysseg. Jag tror det var bra att jag körde den där grejen tidigare i vintras när jag tröck i mig en hel vinare och däckade på toan och spydde ner skrivbordet och var bakis från helvetet dan efter, för i jämförelse med den pärsen är det svårt att må särskilt illa.

Gott att höra!

Ha haa, spydde ner skrivbordet alltså OCH däckade på toan?! Spännande! Vad lärde du dig av det? Inte dra i dig en vinare på stört? 😉

Dela på andra sajter

Gott att höra!

Ha haa, spydde ner skrivbordet alltså OCH däckade på toan?! Spännande! Vad lärde du dig av det? Inte dra i dig en vinare på stört? 😉

Exakt så! Finns beskrivet här i längsta någonstans.

Dela på andra sajter

Exakt så! Finns beskrivet här i längsta någonstans.

he hee

Nåväl, huvudsaken är väl att alla hade time of their lifes igår?

Dela på andra sajter

Den här piano-låten som Fidden postade igår (som en test förstod jag det som): vad heter den? Är det ngt han har gjort själv? Alltså, den sångrösten han har välter ju berg... fy fään alltså. Jag är fortfarande imponerad.

Dela på andra sajter

Den här piano-låten som Fidden postade igår (som en test förstod jag det som): vad heter den? Är det ngt han har gjort själv? Alltså, den sångrösten han har välter ju berg... fy fään alltså. Jag är fortfarande imponerad.

Om det var han ser ut som loa falkman är det väl ett dingbats-original tror jag. Alla förväntas spela in den förr eller senare. Finns en särskild tråd under off topic.

Dela på andra sajter

Om det var han ser ut som loa falkman är det väl ett dingbats-original tror jag. Alla förväntas spela in den förr eller senare. Finns en särskild tråd under off topic.

Wow... Här har man ju en utmaning känner jag 😑

Dela på andra sajter

Såg nu att jag hade ett missat samtal från Isabella från tio i fem i natt... måste ha varit precis när jag lagt mig. Undra vad fan det kan ha varit..? Men tänker inte fråga iaf, får nöja mig att det finns där. hmm

Dela på andra sajter

Såg nu att jag hade ett missat samtal från Isabella från tio i fem i natt... måste ha varit precis när jag lagt mig. Undra vad fan det kan ha varit..? Men tänker inte fråga iaf, får nöja mig att det finns där. hmm

Score! Hon ville fyllenibbla på dig, såklart.

Det mest imponerande är väl ändå att varken jag eller min syrra vaknade av att internationalen drog igång på dundervolym i mobilen bara några minuter efter vi gått och lagt oss.

Ni var ju i koma så det är ju inte så överraskande att ni inte vaknade 😛

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.