Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 fostervatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 fostervatten Mjo.. men jag tänkte mest på alkoholhaltiga drycker. Apropå alkoholhaltiga drycker: hur mår du, Dingbats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Mjo.. men jag tänkte mest på alkoholhaltiga drycker. Apropå alkoholhaltiga drycker: hur mår du, Dingbats? Typ inte bakis! Eller lite grann, men inte alls som jag hade trott. Mest bara lite mysseg. Jag tror det var bra att jag körde den där grejen tidigare i vintras när jag tröck i mig en hel vinare och däckade på toan och spydde ner skrivbordet och var bakis från helvetet dan efter, för i jämförelse med den pärsen är det svårt att må särskilt illa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Typ inte bakis! Eller lite grann, men inte alls som jag hade trott. Mest bara lite mysseg. Jag tror det var bra att jag körde den där grejen tidigare i vintras när jag tröck i mig en hel vinare och däckade på toan och spydde ner skrivbordet och var bakis från helvetet dan efter, för i jämförelse med den pärsen är det svårt att må särskilt illa. Gott att höra! Ha haa, spydde ner skrivbordet alltså OCH däckade på toan?! Spännande! Vad lärde du dig av det? Inte dra i dig en vinare på stört? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 hehe 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Nämen om man skulle fixa en kopp fika..? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Gott att höra! Ha haa, spydde ner skrivbordet alltså OCH däckade på toan?! Spännande! Vad lärde du dig av det? Inte dra i dig en vinare på stört? 😉 Exakt så! Finns beskrivet här i längsta någonstans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Exakt så! Finns beskrivet här i längsta någonstans. he hee Nåväl, huvudsaken är väl att alla hade time of their lifes igår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 jarå. men såeremeré Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Tog bort randy newman från längstalistan och la upp några låtar med warren zevon istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Lyssnar på the low anthem från listan. Riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Den här piano-låten som Fidden postade igår (som en test förstod jag det som): vad heter den? Är det ngt han har gjort själv? Alltså, den sångrösten han har välter ju berg... fy fään alltså. Jag är fortfarande imponerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Den här piano-låten som Fidden postade igår (som en test förstod jag det som): vad heter den? Är det ngt han har gjort själv? Alltså, den sångrösten han har välter ju berg... fy fään alltså. Jag är fortfarande imponerad. Om det var han ser ut som loa falkman är det väl ett dingbats-original tror jag. Alla förväntas spela in den förr eller senare. Finns en särskild tråd under off topic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Om det var han ser ut som loa falkman är det väl ett dingbats-original tror jag. Alla förväntas spela in den förr eller senare. Finns en särskild tråd under off topic. Wow... Här har man ju en utmaning känner jag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Meeen alltså... Nu har ju inte jag Fejjan 🙁 Var får man tag på originalet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Meeen alltså... Nu har ju inte jag Fejjan 🙁 Var får man tag på originalet? Linus länkar den i tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Ah.. där... tack. Finsn det några regler? Vilka genres har varit uppe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Man bara gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Sweet! Här har man ju någonting att greja med ikväll 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Final i europacupen. 1 - 1 i halvtid. Undrar vad debatt gör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Ja e så otrooooligt nöjd för att det känns så otrooooligt rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Ojoj de va gott med grillat. Invigde min grillhink på balkongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Å här äre cruising... utanför mitt fönster. 😑☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Nice. Det var cruising här i byn förra helgen. Jag drog en ragg med saaben..☺️🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 okayyy 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Såg nu att jag hade ett missat samtal från Isabella från tio i fem i natt... måste ha varit precis när jag lagt mig. Undra vad fan det kan ha varit..? Men tänker inte fråga iaf, får nöja mig att det finns där. hmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Hon ville kanske ligga 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Ja det måste vara så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Det mest imponerande är väl ändå att varken jag eller min syrra vaknade av att internationalen drog igång på dundervolym i mobilen bara några minuter efter vi gått och lagt oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2011 Dela Postat 28 maj 2011 Såg nu att jag hade ett missat samtal från Isabella från tio i fem i natt... måste ha varit precis när jag lagt mig. Undra vad fan det kan ha varit..? Men tänker inte fråga iaf, får nöja mig att det finns där. hmm Score! Hon ville fyllenibbla på dig, såklart. Det mest imponerande är väl ändå att varken jag eller min syrra vaknade av att internationalen drog igång på dundervolym i mobilen bara några minuter efter vi gått och lagt oss. Ni var ju i koma så det är ju inte så överraskande att ni inte vaknade 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts