Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Gött med rolig fest! Var precis på en spelning. Rätt spexig men tråkig musik. www.lurlurlur.com Såg Malmös vackraste kvinna där. Vi har hejjat på varandra i typ fyra år.

Synd med tentan, Memphis. Det är bara att göra om. Själv har jag två stycken som ligger och väntar på uppgörelse - en ekonomi- och en kemitenta.

Ekonomi och kemi. Var det inte bildlärare du ska bli?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

haha, så går det när man blandar rom och cola. man skall dricka rommen som den är, då får man fan inte i sig för mycket iallafall.

Redigerat av Lejnoss
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

haha, så går det när man blandar rom och cola. man skall dricka rommen som den är, då får man fan inte i sig för mycket iallafall.

Blandar man sen in öl och cider och vodka och glögg och allt vad det nu var så blir det ännu bättre. Dingbats publicerade ju sin inköpslista. Så handlar en sann rockhjälte.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Blandar man sen in öl och cider och vodka och glögg och allt vad det nu var så blir det ännu bättre. Dingbats publicerade ju sin inköpslista. Så handlar en sann rockhjälte.

hahah blandat med glögg, fan det borde man prova. låter jävligt rock.

något som annars är ganska rock, men inte särskilt gott är captain morgan + hobgoblin + störtebecker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har förresten insett att jag blivit kär i henne. 😊 Tänker på henne ständigt, pirrar i magen när jag tänker på henne. Vi har daglig kontakt och jag vill bara vara me henne.

Härligt känsla det där, och hon skriver ofta att hon saknar mig och vill träffas. 🥰

Så de så. ☺️

Lööööööööööve is in dö ääääääääääääääääääääääääääääärrrrrr!

Go for it!

Link to comment
Dela på andra sajter

hahah blandat med glögg, fan det borde man prova. låter jävligt rock.

något som annars är ganska rock, men inte särskilt gott är captain morgan + hobgoblin + störtebecker.

Vodka och välling är den klart bästa återställaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är med i celebrity rehab som går nu på nätterna tillsammans med bl a gary busey. Vilket gäng.

Mhm, har sett det. Det är lite tragiskt när man ser (ex)kändisars totala psykoser. Busey är ju såklart one of a kind. Han räknas liksom inte ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

BTW, hade jag varit Dingbats hade jag då fan inte rört det där exknarkarmensblodet utan ett par rejäla skyddshandskar 😑 Exknarkarmensblod ska man hålla sig långt borta ifrån och måste man mecka runt med det så är det handskar och tvättsprit som gäller. Sådeså.

Link to comment
Dela på andra sajter

BTW, hade jag varit Dingbats hade jag då fan inte rört det där exknarkarmensblodet utan ett par rejäla skyddshandskar 😑 Exknarkarmensblod ska man hålla sig långt borta ifrån och måste man mecka runt med det så är det handskar och tvättsprit som gäller. Sådeså.

Tillräckligt läbbigt med mens öht tycker jag för min del.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...