Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Har förresten insett att jag blivit kär i henne. 😊 Tänker på henne ständigt, pirrar i magen när jag tänker på henne. Vi har daglig kontakt och jag vill bara vara me henne.

Härligt känsla det där, och hon skriver ofta att hon saknar mig och vill träffas. 🥰

Så de så. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har förresten insett att jag blivit kär i henne. 😊 Tänker på henne ständigt, pirrar i magen när jag tänker på henne. Vi har daglig kontakt och jag vill bara vara me henne.

Härligt känsla det där, och hon skriver ofta att hon saknar mig och vill träffas. 🥰

Så de så. ☺️

Härligt, Laxen! ...eller nej jag menar Memphis! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

En rebus:

undulat.gif -ulat + rar.gif+ ben_hur.jpg- ben d + et-heart-glow_95400258.jpg+ går + på + ryska + posten just nu hos dingbats.

Orkade inte rebusa sista biten.

Undrar hur det går på ryska posten just nu hos dingbäts!

☺️

...faan va smart ja e.. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Har förresten insett att jag blivit kär i henne. 😊 Tänker på henne ständigt, pirrar i magen när jag tänker på henne. Vi har daglig kontakt och jag vill bara vara me henne.

Härligt känsla det där, och hon skriver ofta att hon saknar mig och vill träffas. 🥰

Så de så. ☺️

Wow!!! Coolt! Det är ju dunderkanon. Fan va gött, mannen!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

En rebus:

undulat.gif -ulat + rar.gif+ ben_hur.jpg- ben d + et-heart-glow_95400258.jpg+ går + på + ryska + posten just nu hos dingbats.

Orkade inte rebusa sista biten.

Kul! 😄

Under+bok/böcker/zippat/rar+Ben+d+et+går + på + ryska + posten just nu hos dingbats.

hm.. Underb(ok)®ar +t?,

Underbart det går på ryska posten just nu hos dingis? eeehhh... 😕

edit, mäh, asså. xD Tänkte ju fel. Jag menade ju "hur" skulle vara kvar, inte ben, 😛

aja, jag e rätt dragen. 4 starköl och 2 st 70% shots i kroppen. 😄

edit2, jag använde ju inte ens "ben" 😆 ja jävlar

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger och lyssnar på massa gamla låtar jag spelat in för typ sju år sen. Skulle vara rätt coolt att göra en coverskiva på sig själv. Gamla låtar på nytt, liksom.

Jag funderar på samma, Memphis! ...ellernejjagmenarlaxen.

Jag har massor sen den tiden föra datorns intrång då jag endast spelade in på en Yamaha SY77.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Wow!!! Coolt! Det är ju dunderkanon. Fan va gött, mannen!!!!

😊 Tack laxen.

Få se vad det blir av det, ska iaf träffas på ons eller tors tror jag. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul! 😄

Under+bok/böcker/zippat/rar+Ben+d+et+går + på + ryska + posten just nu hos dingbats.

hm.. Underb(ok)®ar +t?,

Underbart det går på ryska posten just nu hos dingis? eeehhh... 😕

edit, mäh, asså. xD Tänkte ju fel. Jag menade ju "hur" skulle vara kvar, inte ben, 😛

aja, jag e rätt dragen. 4 starköl och 2 st 70% shots i kroppen. 😄

haha.. går det bra eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

o jävlar.. glömde nästan sätta klockan. Tåget till bröloppet går kl nio imorgon. Och så stryka skjortan, raka sig o sånt där.

ah, okej! Jag önskar dig lycka till Laxman! Må väl!

Link to comment
Dela på andra sajter

åååå fyfan.

nu är man ju lagom full.

ähm drucikt massa öl och rom & cola och ätit tårta och en till tårta och druckti annat och jag vet inte.

nån kompis kompis till min syrra knulla med en fd. knarkare som kom från usa och hade åkt fast för narkotikabrott i våra föräldrars säng så vi har försökt ta bort blodet som blev för hon hade mens... det var drygt.

och det var nån som bor längre ner på gatan som stod utanför balkongne tydnliengen som syrran bjöd in nån gång i början av festtten som var här typ hela tiden och drog sist av alla, han var najs han hette vikrot. an v ar hårdrockar e mn liksom harn var najs.

ch så innan dirtia tidigare heter det, på dan , så var jag alltså efter tentan, så var vi iväg på stan och åt lunch och pratade en massa och klockan var väl typ 3 kanske? när vi skldesn åt där ifrån det var kul. fastn u lär jag aldrig se dem igen. jag smsade hon den blyga tjejen men hon sa att hon inte kunde komma åpfesten (kanek en ursäkt bara men liksom okej då) men jag gjorde det iaf.

det var kul, dte kom en massa folk, det var en del snygga %& sexiga 92:or . och en del killar man kunde snacka musik med och dansa till dungen till. men inget knull för min del. bara famntag på ryska posten men då var jag inte ens särskilt full.

ehm kanske borde passa på och lägga till några av de som är attending på eventet som är snygga tjejer bara för sakens skull så kanske man får knulla sen. fan jag får lite stånd nu när jag skriver det.

ähm och ja jag drack massa öl och CIDER också och rom och cola. och vi spelade musik. och vi spelade live! fast jag hade glömt ackorden i refrängen på en låt, och det sa jag till alla och typ alla märkte det också. men det andra gick rätt bra. och då hade vi tryckare och det var kul och vi hade limbo. och vi hade påskivan också såklart.

nu är det typ ljust igen.

jag vill knulla

gonanatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

g vraiment essayé mais personne n'est arrivé que j'ai invité men man kanske få rknulla några av dem man addade på afceokook nu kanske om man har tur

iofs bara två tjejer men säg den ena av dem var snygg iaf så om jag får knulla henne snart så är det najs.

imrongn saka jag tvätta plejset.

nattiz.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...