Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fan hade varit gött att droppa in hela Längsta på Dingo-festen. Vilket jävla gäng. Hade vi kraschat hela partajet eller?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

http://www.crumble-zone.com/mp3/CZ-Loa_pianoversionen.mp3

Lite fula stråkar och så, men jag gillar iallafall pianot.

Lite av en tradition att börja med denna låten på ett nytt system 😛

Wo wo wo wooo 😮 Är det du som sjunger, Fidden? Tokbra sång i vilket fall! Riktigt jävla bra...

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

jorå, nu kanske man kan delta i låtprojekt också 🙂

Lätt!

Kul att du sjunger på svenska också. Fast det kanske du inte gör till vardags?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, ganska ofta. kanske 50/50 eller så.

Kul som fan ju!

Vore ju kul att lattja runt med lite musik eller vad säger du? Har du någonting sådär spontant som man kanske kan börja jobba med? Jag har lite låt(musik)idéer men ingen text än så länge...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul som fan ju!

Vore ju kul att lattja runt med lite musik eller vad säger du? Har du någonting sådär spontant som man kanske kan börja jobba med? Jag har lite låt(musik)idéer men ingen text än så länge...

Huvudsaken är att den blir glad och positiv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vad, är det sant?!

AAH, titta! Min också!

😄

Har varit på klassfest idag efter tentan. Var kul fest. ☺️

Tentan däremot gick faktiskt jättedåligt, var jäkligt svårt. blir första jag kuggar någonsin, men jag e inte bitter. Kommer bli ännu bättre på det inför omtentan, vilket är bra.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Har varit på klassfest idag efter tentan. Var kul fest. ☺️

Tentan däremot gick faktiskt jättedåligt, var jäkligt svårt. blir första jag kuggar någonsin, men jag e inte bitter. Kommer bli ännu bättre på det inför omtentan, vilket är bra.

Gött med rolig fest! Var precis på en spelning. Rätt spexig men tråkig musik. www.lurlurlur.com Såg Malmös vackraste kvinna där. Vi har hejjat på varandra i typ fyra år.

Synd med tentan, Memphis. Det är bara att göra om. Själv har jag två stycken som ligger och väntar på uppgörelse - en ekonomi- och en kemitenta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Gött med rolig fest! Var precis på en spelning. Rätt spexig men tråkig musik. www.lurlurlur.com Såg Malmös vackraste kvinna där. Vi har hejjat på varandra i typ fyra år.

Synd med tentan, Memphis. Det är bara att göra om. Själv har jag två stycken som ligger och väntar på uppgörelse - en ekonomi- och en kemitenta.

Kul me spelning! Och roligt med vacker kvinna. 🥰 Visste väl att du hade någon på G. hehe

Jo, var den tyngsta kursen hittills men också den jag måste bli bäst på, yrkesmässigt sätt, så är bara bra att det blir mer tid att träna.

Jasså du har också efter dig alltså, lycka till me dem då. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...