Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fan hade varit gött att droppa in hela Längsta på Dingo-festen. Vilket jävla gäng. Hade vi kraschat hela partajet eller?

Redigerat av CHAE
Postat

Jag tror att jag är äldst i Längsta med mina 32 år. Rätt?

Postat

Förmodligen.

Sweet. Ända är den som är mest barnslig 😆😲😑😕☺️

Postat

Lite fula stråkar och så, men jag gillar iallafall pianot.

Lite av en tradition att börja med denna låten på ett nytt system 😛

Postat (redigerat)

Wo wo wo wooo 😮 Är det du som sjunger, Fidden? Tokbra sång i vilket fall! Riktigt jävla bra...

Redigerat av CHAE
Postat

🥰

Lite basigt kanske men jeflar vilken röst! DIG vill man ju låtprojekta ihop med alla dagar i veckan.

Postat

Den där låten var något av en forummyt för mej. Kul att äntligen få höra den.

Postat

jorå, nu kanske man kan delta i låtprojekt också 🙂

Lätt!

Kul att du sjunger på svenska också. Fast det kanske du inte gör till vardags?

Postat

Lätt!

Kul att du sjunger på svenska också. Fast det kanske du inte gör till vardags?

Jodå, ganska ofta. kanske 50/50 eller så.

Postat

Jodå, ganska ofta. kanske 50/50 eller så.

Kul som fan ju!

Vore ju kul att lattja runt med lite musik eller vad säger du? Har du någonting sådär spontant som man kanske kan börja jobba med? Jag har lite låt(musik)idéer men ingen text än så länge...

Postat

Kul som fan ju!

Vore ju kul att lattja runt med lite musik eller vad säger du? Har du någonting sådär spontant som man kanske kan börja jobba med? Jag har lite låt(musik)idéer men ingen text än så länge...

Huvudsaken är att den blir glad och positiv.

Postat

Huvudsaken är att den blir glad och positiv.

😆

Jag är ledsen, men jag kan inte se det hända 😉

Postat

Jag tror att jag är äldst i Längsta med mina 32 år. Rätt?

eeh, eller inte. Debatt vinner nog. 😱

Postat

Fidden. 🥰

Postat

hahaa 😄

Aldrig hört pianoversionen. Fan vad grym du är, Fidden! Den där låten är ju för övrigt fan forumets bästa, i alla sina versioner.

Postat

Ah. hittade min loa-falkman-remix:

favvon är såklart fiddens. Och det ubergoa originalet av Dingbats. Den är awesome!

Postat (redigerat)

Vad, är det sant?!

AAH, titta! Min också!

😄

Har varit på klassfest idag efter tentan. Var kul fest. ☺️

Tentan däremot gick faktiskt jättedåligt, var jäkligt svårt. blir första jag kuggar någonsin, men jag e inte bitter. Kommer bli ännu bättre på det inför omtentan, vilket är bra.

Redigerat av Memphis
Postat

😄

Har varit på klassfest idag efter tentan. Var kul fest. ☺️

Tentan däremot gick faktiskt jättedåligt, var jäkligt svårt. blir första jag kuggar någonsin, men jag e inte bitter. Kommer bli ännu bättre på det inför omtentan, vilket är bra.

Gött med rolig fest! Var precis på en spelning. Rätt spexig men tråkig musik. www.lurlurlur.com Såg Malmös vackraste kvinna där. Vi har hejjat på varandra i typ fyra år.

Synd med tentan, Memphis. Det är bara att göra om. Själv har jag två stycken som ligger och väntar på uppgörelse - en ekonomi- och en kemitenta.

Postat (redigerat)

Gött med rolig fest! Var precis på en spelning. Rätt spexig men tråkig musik. www.lurlurlur.com Såg Malmös vackraste kvinna där. Vi har hejjat på varandra i typ fyra år.

Synd med tentan, Memphis. Det är bara att göra om. Själv har jag två stycken som ligger och väntar på uppgörelse - en ekonomi- och en kemitenta.

Kul me spelning! Och roligt med vacker kvinna. 🥰 Visste väl att du hade någon på G. hehe

Jo, var den tyngsta kursen hittills men också den jag måste bli bäst på, yrkesmässigt sätt, så är bara bra att det blir mer tid att träna.

Jasså du har också efter dig alltså, lycka till me dem då. ☺️

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.