Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Dingbats! Riktigt bra låtar. Massor av spännnade grejer som händer typ hela tiden. Har redan ett par favoriter: John, Stay around my roots, Forbidden Love (gillar fan ökningen av intensiteten och feelet i mitten där) och Enter Cloudman är ju sockersöt. Bruden (som är din syrra eller hur var det med det?) som sjunger påminner väldigt mycket om sångerskan i Stacks. Kalasinsatser av samtliga inblandade.

Good stuff all around! Me like. Bollade över låtarna till min tjej som satt på jobbet och skrev på en aptrist kulturkrönika och hennes omedelbara kommentar var "Söta! Jag tror att de är söta!"

TwoThumbsUp.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kul Chae! 🙂 Ja det är min syrra. Stacks har jag inte hört.

Låttips inför kvällen är alltså Stacks med "Trespassing".

Btw, you krazy kids have fun tonite och gör inget dumt nu, Dingbats 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

"funtar" på att sms:a den där blyga bruden som jag egentligen inte har snackat så mycket med och ändå aldrig kommer träffa igen om hon vill s.a.s. komma om hon vill vilket vore helt random från helvetet men lickzom

Link to comment
Dela på andra sajter

"funtar" på att sms:a den där blyga bruden som jag egentligen inte har snackat så mycket med och ändå aldrig kommer träffa igen om hon vill s.a.s. komma om hon vill vilket vore helt random från helvetet men lickzom

Kör på.

Link to comment
Dela på andra sajter

"funtar" på att sms:a den där blyga bruden som jag egentligen inte har snackat så mycket med och ändå aldrig kommer träffa igen om hon vill s.a.s. komma om hon vill vilket vore helt random från helvetet men lickzom

Var partajet idag eller imorrn?

Link to comment
Dela på andra sajter

ok nu kommer jag skämmas häcken ur mig snart men jaja

hoppas hon inte svarar

Det gör ingenting. Att skämmas arslet av sig är karaktärsdanande.

Kom igen, Dingo: vad har du att förlora?

Link to comment
Dela på andra sajter

1961-volvo-210-duett.JPG

snygg duett. Exakt en sådan i de färgerna hade vi under min uppväxt. Bilsemestrarna i den var goa har jag för mig, hela familjen i europa. Det enda jag minns är typ att österrike hade gigantiska berg, det var skitvarmt och att jag och brorsan bråkade typ hela tiden i baksätet så farsan blev sur och körde in till kanten tills vi lugnat ner oss. Vilket typ aldrig hjälpte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...