Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hörrni grabbsen... Rhubarbs skiva:

http://melr.bandcamp.com

Snyggt ju! Spännande låtar.

E det du som sjunger på Squirrel. 8an? Jättesnygga stämmor på andra squirrel låten också!!

Forbidden love hade väldigt gött sound. Fick lite Mount Eire vibbar, eller vad de heter.

Pianot låter som min mormors. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Japp. 😄 Börjar igen den 29 aug typ. 🤪 Ska te karlstad i helgen också. Tv-spelskväll me brorsan, öl, pizza, utgång. hehe

Ditt sommarlov kommer att flyga förbi.

Låter ju som en helnajs helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har smörjt min kub, faaan va skillnad! Pazo, varför har du inte sagt till mig att göra det innan. 😛 Var ungefär som att byta från en rostig moppe till en nytillverkad Kawasaki 600cc tungmotorcykel.

Lärde mig ett litet knep-drag på youtube också för att spara tid. Nu jäklar ska här sättas rekord. Nuvarande: 1.35min. Mål: >1min

Vad smörjde du med? Jag har dessutom alltid sagt att man ska det! Alla mina kuber är fett silikonsprayade! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att Dingbats inte här och kan ta emot Längstas hyllningar 🙁 Får skicka ett PM lastat med beröm till honom istället 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått min zoom videokamera. Funtar på att dra till skogs å spela in fågelljud.

Filma gärna fåglarna samtidigt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det effektivaste sättet att lyckas hålla kontakten med någon man inte kommer träffa någonsin igen efter det eventuella korta försnacket innan morgondagens tenta (och om man har ork/tur/tajming efteråt), om man väger pinsamhet mot sannolikhet att man håller kontakten? Och låter pinsamheten väga ganska tungt.

Ge henne ditt telefonnummer vid platsen för skrivningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN JÄVLA HORFITTA BÖGKUKSHORA!!!!! 😠

Nu verkar cd/dvd whateverläsaren på min dator ha gått sönder!! KUL NÄR JAG DESSUTOM HAR SPELNING IKVÄLL Å MÅSTE BRÄNNA SKIVOR!!! 😠

Men va i helvette! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN JÄVLA HORFITTA BÖGKUKSHORA!!!!! 😠

Nu verkar cd/dvd whateverläsaren på min dator ha gått sönder!! KUL NÄR JAG DESSUTOM HAR SPELNING IKVÄLL Å MÅSTE BRÄNNA SKIVOR!!! 😠

Bummer!

bummer.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...