Memphis Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 (redigerat) Hörrni grabbsen... Rhubarbs skiva: http://melr.bandcamp.com Snyggt ju! Spännande låtar. E det du som sjunger på Squirrel. 8an? Jättesnygga stämmor på andra squirrel låten också!! Forbidden love hade väldigt gött sound. Fick lite Mount Eire vibbar, eller vad de heter. Pianot låter som min mormors. ☺️ Redigerat 27 maj 2011 av Memphis
Memphis Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Good for you, Memph! Japp. 😄 Börjar igen den 29 aug typ. 🤪 Ska te karlstad i helgen också. Tv-spelskväll me brorsan, öl, pizza, utgång. hehe
CHAE Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Japp. 😄 Börjar igen den 29 aug typ. 🤪 Ska te karlstad i helgen också. Tv-spelskväll me brorsan, öl, pizza, utgång. hehe Ditt sommarlov kommer att flyga förbi. Låter ju som en helnajs helg.
Memphis Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Får dra mig här, lite nervös inför tentan men det blir nog bra. Herrå!! 😄
Pazo Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Har smörjt min kub, faaan va skillnad! Pazo, varför har du inte sagt till mig att göra det innan. 😛 Var ungefär som att byta från en rostig moppe till en nytillverkad Kawasaki 600cc tungmotorcykel. Lärde mig ett litet knep-drag på youtube också för att spara tid. Nu jäklar ska här sättas rekord. Nuvarande: 1.35min. Mål: >1min Vad smörjde du med? Jag har dessutom alltid sagt att man ska det! Alla mina kuber är fett silikonsprayade! xD
CHAE Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Synd att Dingbats inte här och kan ta emot Längstas hyllningar 🙁 Får skicka ett PM lastat med beröm till honom istället 😑
slejnard Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Har fått min zoom videokamera. Funtar på att dra till skogs å spela in fågelljud.
Pazo Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Har fått min zoom videokamera. Funtar på att dra till skogs å spela in fågelljud. Videokamera?
CHAE Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Har fått min zoom videokamera. Funtar på att dra till skogs å spela in fågelljud. Filma gärna fåglarna samtidigt 😛
debatt Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 haha, nä! Ska väl börja dricka runt 19 eller något! Gå och kolla om du har diabetes, så törstig som du ofta är!
Pazo Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 MEN JÄVLA HORFITTA BÖGKUKSHORA!!!!! 😠 Nu verkar cd/dvd whateverläsaren på min dator ha gått sönder!! KUL NÄR JAG DESSUTOM HAR SPELNING IKVÄLL Å MÅSTE BRÄNNA SKIVOR!!! 😠
debatt Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 Vad är det effektivaste sättet att lyckas hålla kontakten med någon man inte kommer träffa någonsin igen efter det eventuella korta försnacket innan morgondagens tenta (och om man har ork/tur/tajming efteråt), om man väger pinsamhet mot sannolikhet att man håller kontakten? Och låter pinsamheten väga ganska tungt. Ge henne ditt telefonnummer vid platsen för skrivningen.
debatt Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 En av de viktigaste egenskaperna en människa kan ha är att vara CHILL. Folk som inte kan vara CHILL borde skickas iväg till OCHILL-kolonier i skärgården. Hehe, jag är Mr Chill.
Neosus Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 MEN JÄVLA HORFITTA BÖGKUKSHORA!!!!! 😠 Nu verkar cd/dvd whateverläsaren på min dator ha gått sönder!! KUL NÄR JAG DESSUTOM HAR SPELNING IKVÄLL Å MÅSTE BRÄNNA SKIVOR!!! 😠 Men va i helvette! 😮
CHAE Postat 27 maj 2011 Postat 27 maj 2011 MEN JÄVLA HORFITTA BÖGKUKSHORA!!!!! 😠 Nu verkar cd/dvd whateverläsaren på min dator ha gått sönder!! KUL NÄR JAG DESSUTOM HAR SPELNING IKVÄLL Å MÅSTE BRÄNNA SKIVOR!!! 😠 Bummer!
Recommended Posts