Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Alltså, det e ju sjukt smidigt för att ha kontakt me folk, ha koll på events osv men jag liksom pallar inte folk som "oskyldigt" skryter om saker hela tiden eller alla meningslösa statusuppdateringar, eller folks idiotiska kommentarer på bilder osv.

Då har du fel vänner. Sorry, men så är det. Häromdagen fick jag nog på en tjejpolare som hela, hela, HELA jävla tiden tjatar om hur synd det är om henne, för att hon känner sig tjock, för att hon kuggade körprovet, för att det regnar, osv, att jag tog bort henne. Problem solved! :A

Seriöst, om du stör dig på någon på Facebook, ta bort honom/henne. Det är samma sak som IRL - stör du dig på någon, umgås inte med honom/henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har du fel vänner. Sorry, men så är det. Häromdagen fick jag nog på en tjejpolare som hela, hela, HELA jävla tiden tjatar om hur synd det är om henne, för att hon känner sig tjock, för att hon kuggade körprovet, för att det regnar, osv, att jag tog bort henne. Problem solved! :A

Seriöst, om du stör dig på någon på Facebook, ta bort honom/henne. Det är samma sak som IRL - stör du dig på någon, umgås inte med honom/henne.

Fast det är svårt när det är väldigt nära vänner som av någon anledning bara är cp:n på facebook, eller familjemedlemmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, då är det kanske svårare.

Varför är man CP på Facebook då?

För att man har en helt annan syn på hur det ska användas. Till exempel hur ofta man ska posta meningslösa länkar till "roliga" videor och bilder och sånt (rätt svar: aldrig).

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vad är problemet med det? Jag tror knappast det är sånt som Memphan stör sig på.

EDIT: Eller vad vet jag, det kanske är det. Nevermind.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

All right, fair enough.

Jag stör mig på självupptagna och korkade människor. Sådana som skriver rasistiska och korkade kommentarer/statusuppdateringar. I jämförelse med det verkar en och annan rolig bild/video ganska så oskyldigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att man har en helt annan syn på hur det ska användas. Till exempel hur ofta man ska posta meningslösa länkar till "roliga" videor och bilder och sånt (rätt svar: aldrig).

Men här går det bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Då har du fel vänner. Sorry, men så är det. Häromdagen fick jag nog på en tjejpolare som hela, hela, HELA jävla tiden tjatar om hur synd det är om henne, för att hon känner sig tjock, för att hon kuggade körprovet, för att det regnar, osv, att jag tog bort henne. Problem solved! :A

Seriöst, om du stör dig på någon på Facebook, ta bort honom/henne. Det är samma sak som IRL - stör du dig på någon, umgås inte med honom/henne.

Jo, jag har ju också tagit bort rätt många, samt blockat en del. 😄 Så är inte så många kvar jag stör mig på längre. Jag har väl till viss en del fel vänner ja.

Har jag en polare i klassen som jag egentligen inte orkar vara kompis me längre men det e rätt knöligt när man hängt i typ två år.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jasså jaha? Utveckla. 🙂

Fick grunder till en låt som jag egentligen skulle remixa men det var en annan snubbe som gjort en vass version som jag tyckte passade bra att göra duett av... så nu blir det åka av. Mycket körer! Woho!

Tjejen som sjunger har en riktigt intressant röst så det här skall bli lattjo. Frågade henne tidigare när jag hörde låten om det inte skulle passa att ha med en stämma till men då vart honm inte så sugen, men nu snor jag remixen och låten och gör en duett iallafall 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...