Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

ÄNTLIGEN färdigmastrat! Och den blir inte sådär sönderpressad heller så att den inte går att lyssna på i lurar längre än tre låtar.

GRattis, Dingbats!

Har du nåt knep du kan dela med dej av?

Han kanske kan starta upp en ny masterings-tråd? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Där ligger jag bra till eftersom min ambition just nu är att orka installera sonar så att jag kan få nåt gjort överhuvudtaget.

Har du inte gjort det ÄN? Har för mig att du pratade om det för ett bra tag sedan.. Eller så var det debatt ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Har smörjt min kub, faaan va skillnad! Pazo, varför har du inte sagt till mig att göra det innan. 😛 Var ungefär som att byta från en rostig moppe till en nytillverkad Kawasaki 600cc tungmotorcykel.

Lärde mig ett litet knep-drag på youtube också för att spara tid. Nu jäklar ska här sättas rekord. Nuvarande: 1.35min. Mål: >1min

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är Del 21 av 22 nu 😑

Ålrajt. Får se till helgen då.

Läste du att det inte blir någon säsong till, inte så konstigt om man ser på tittarstatistiken på wiki. Serien e väl sådär, ändå tillräckligt spännande för att man vill fortsätta kolla liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har smörjt min kub, faaan va skillnad! Pazo, varför har du inte sagt till mig att göra det innan. 😛 Var ungefär som att byta från en rostig moppe till en nytillverkad Kawasaki 600cc tungmotorcykel.

Lärde mig ett litet knep-drag på youtube också för att spara tid. Nu jäklar ska här sättas rekord. Nuvarande: 1.35min. Mål: >1min

1,35 minuter > 1 minut. Så grattis, du har redan lyckats!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...