Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

SJUUUUUUUKT FET! KAN DOM LÄGGA AV MED ATT VARA SÅ JÄVLA SJUKT BRA!

Även om det här inte är någonstans i närheten av vad jag lyssnar på annars så svänger det så det svartnar! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det effektivaste sättet att lyckas hålla kontakten med någon man inte kommer träffa någonsin igen efter det eventuella korta försnacket innan morgondagens tenta (och om man har ork/tur/tajming efteråt), om man väger pinsamhet mot sannolikhet att man håller kontakten? Och låter pinsamheten väga ganska tungt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det effektivaste sättet att lyckas hålla kontakten med någon man inte kommer träffa någonsin igen efter det eventuella korta försnacket innan morgondagens tenta (och om man har ork/tur/tajming efteråt), om man väger pinsamhet mot sannolikhet att man håller kontakten? Och låter pinsamheten väga ganska tungt.

Läst - inte förstått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det effektivaste sättet att lyckas hålla kontakten med någon man inte kommer träffa någonsin igen efter det eventuella korta försnacket innan morgondagens tenta (och om man har ork/tur/tajming efteråt), om man väger pinsamhet mot sannolikhet att man håller kontakten? Och låter pinsamheten väga ganska tungt.

Jag kräks lite i munnen nu när jag säger det här ☺️ men "Facebook"? Lagom random och du kan få det att framstå som om du bara vill vara casual.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju det hon inte har dårå

SMS har ju visat sig fungera både en och två gånger. Röksingaler är najs och en oväntad bubblare är faktiskt telepati.

Nä men seriöst; bränn iväg ett SMS?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju det hon inte har dårå

1. Skriv ett brev på skrivmaskin

2. Köp en brevduva på närmsta djurhandel

3. Mata fågel

4. Skicka brevet

Gud människa, hur svårt kan det va.

Link to comment
Dela på andra sajter

SMS har ju visat sig fungera både en och två gånger. Röksingaler är najs och en oväntad bubblare är faktiskt telepati.

Nä men seriöst; bränn iväg ett SMS?

Alltså ja kanske det kanske. Eller alltså om jag kan göra någon vinkning eller blinkning eller så allt bara löser sig av sig självt sen.

Äh skit samma, tack och hej och hej igen

uts uts

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Skriv ett brev på skrivmaskin

2. Köp en brevduva på närmsta djurhandel

3. Mata fågel

4. Skicka brevet

Gud människa, hur svårt kan det va.

Fan, duh. Har de inte brevduvor hos postombuden förresten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller alltså om jag kan göra någon vinkning eller blinkning eller så allt bara löser sig av sig självt sen.

Kompis, du är inte Harry Potter. Skriv ner det, m'kay.

Link to comment
Dela på andra sajter

En av de viktigaste egenskaperna en människa kan ha är att vara CHILL. Folk som inte kan vara CHILL borde skickas iväg till OCHILL-kolonier i skärgården.

Med el-stängsel och sadistiska lägervakter á la Buchenwald?

Link to comment
Dela på andra sajter

- Hur ska du fira att tentan är över sen då? (skojfrisknivå: mittemellan)

- Äh eh nja jag ska väl hehehe *ler* (skojfrisknivå: osäkert glad)

- Haha heh ("jag är coooool")

- Du då? (nivå: plötsligt pepp)

- Jag ska hem och Baka Tårta! (med spegling av plötslig pepp)

- Jasååå ("fortsätt... eller jag vet inte hehehe")

- Mitt band släpper en skiva så vi ska ha releasefest och det är barnkalastema så jag ska baka en sån där gräddtårta med massa sylt och grädde och såna där typ som man hade du vet eh... mandarin, konserverade mandarinklyftor ovanpå (aningen för inövat men ändå lite chill)

- Oj! (nickar med höjda ögonbryn osv)

- Du får gärna komma dit om du vill! Det blir heheheha hah (skojfrisknivå: helt omöjligt att bedöma hur seriös jag är och på vilket sätt men uppenbart nervös och ångrar att jag någonsin sagt nåt)

[heavy stuff forts.]

Link to comment
Dela på andra sajter

- Hur ska du fira att tentan är över sen då? (skojfrisknivå: mittemellan)

- Äh eh nja jag ska väl hehehe *ler* (skojfrisknivå: osäkert glad)

- Haha heh ("jag är coooool")

- Du då? (nivå: plötsligt pepp)

- Jag ska hem och Baka Tårta! (med spegling av plötslig pepp)

- Jasååå ("fortsätt... eller jag vet inte hehehe")

- Mitt band släpper en skiva så vi ska ha releasefest och det är barnkalastema så jag ska baka en sån där gräddtårta med massa sylt och grädde och såna där typ som man hade du vet eh... mandarin, konserverade mandarinklyftor ovanpå (aningen för inövat men ändå lite chill)

- Oj! (nickar med höjda ögonbryn osv)

- Du får gärna komma dit om du vill! Det blir heheheha hah (skojfrisknivå: helt omöjligt att bedöma hur seriös jag är och på vilket sätt men uppenbart nervös och ångrar att jag någonsin sagt nåt)

[heavy stuff forts.]

Konversation direkt ur verkligheten?

Dingbats: du kan vara den skönaste människan på jorden! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, såhär: igår postade Laxen en låt... Nu kunde jag inte lyssna på den för att...jag vet inte varför egentligen men det kuakde ur och den körde aldrig igång.. Men, hur fan kan man posta låtar bara sådär direkt i inlägget? Med en sådan där fräsig mediaspelare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alltså hypotetisk men förhoppad.

Either way: you go, girl!

Jag hade nog sagt "vårt band släpper en skiva". För att liksom ta ner dig själv som ultrahård bandmedlem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

OK, såhär: igår postade Laxen en låt... Nu kunde jag inte lyssna på den för att...jag vet inte varför egentligen men det kuakde ur och den körde aldrig igång.. Men, hur fan kan man posta låtar bara sådär direkt i inlägget? Med en sådan där fräsig mediaspelare?

Lax är certifierad trollkarl så vi vet inte hur han gör.

Det blir så automatiskt när länkar en mp3-länk. Funkar dock inte för mig att spela direkt i inlägget så brukar citera inlägget och ta länken och kopiera in i ny flik, då funkar det. Try it!

edit, det e ju inte bara dropboxlänkar förstås, utan mp3-länkar allmänt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...