Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

He hee

* * *

Jag tar frågan än gång till ifall du missade den, Dingbats: vart kommer man att kunna köpa er platta? Statoil? 😛

Via länk i min signatur. För mellan 0 och 100000000000000000000000000000 kronor.

Annons
Postat

Via länk i min signatur. För mellan 0 och 100000000000000000000000000000 kronor.

I bland bommar jag det uppenbara 😆 Det är så jag jobbar 😑

Postat

Alla snygga tjejer borde ha facebook tycker jag

Min tjej är snygg och har inte Fejjan. Är du okej med det?

Postat

Min tjej är snygg och har inte Fejjan. Är du okej med det?

Revidering: alla snygga singeltjejer borde ha facebook.

hmm... nej: alla snygga tjejer som jag inte vet med säkerhet är upptagna borde ha facebook.

Postat

hmm... nej: alla snygga tjejer som jag inte vet med säkerhet är upptagna borde ha facebook.

Bra save där!

applause.jpg

Postat (redigerat)

Jag dör lite inombords varje gång jag går in på facebook. Samma sak när jag läser aftonbladet.

Likt förbaskat går man dit ändå.

Redigerat av Memphis
Postat

Det finns andra sidor med snygga tjejer oxå... 😑

Postat

Jag dör lite inombords varje gång jag går in på facebook. Samma sak när jag läser aftonbladet.

Likt förbaskat går man dit ändå.

Jag är redan död 😱

Postat

Facebook är ovärderligt.

Alltså, det e ju sjukt smidigt för att ha kontakt me folk, ha koll på events osv men jag liksom pallar inte folk som "oskyldigt" skryter om saker hela tiden eller alla meningslösa statusuppdateringar, eller folks idiotiska kommentarer på bilder osv.

Postat

Jag är redan död 😱

FIIIIKAAAA för satan, karl!

Postat

DOUSTER

Nej Pazo: "douchebag" heter det. Du får INTE se hur filmen slutar! 😠☺️

Postat (redigerat)

😄

Har smällt i min en godispåse och läsk här. Fett mätt! Känner mig fett tjock oxå. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

NE CHAE! Han heter Douster! DU får inte höra klart låten! 😠

😆

Fair enough 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.