Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

ojojoj!

450 kr!

Vodkan ska gå till att göra jello-shots till festen imorgon, eller ja allt är till festen, men det är gåvesprit liksom. Vi bjussar på shots. Sen rommen och ölen och det andra ska jag och söstra mi dela på och vi delar på pröjse me soitée

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

450 kr!

Vodkan ska gå till att göra jello-shots till festen imorgon, eller ja allt är till festen, men det är gåvesprit liksom. Vi bjussar på shots. Sen rommen och ölen och det andra ska jag och söstra mi dela på och vi delar på pröjse me soitée

Trodde du hade slutat dricka. Det där kan sluta hur som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

På telias hemsida har min abonnemangstatus ännu inte uppdaterats. Jag skickade in kontraktet i fredags, så det borde ha kommit fram i måndags. I dag är det torsdag. Är det lite väl nojjigt eller töntigt att mejla dom och fråga om det kommit fram?

Link to comment
Dela på andra sajter

På telias hemsida har min abonnemangstatus ännu inte uppdaterats. Jag skickade in kontraktet i fredags, så det borde ha kommit fram i måndags. I dag är det torsdag. Är det lite väl nojjigt eller töntigt att mejla dom och fråga om det kommit fram?

Om de skulle kunna tycka att det är nojjigt eller töntigt? Who gives, bara att skicka. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

På telias hemsida har min abonnemangstatus ännu inte uppdaterats. Jag skickade in kontraktet i fredags, så det borde ha kommit fram i måndags. I dag är det torsdag. Är det lite väl nojjigt eller töntigt att mejla dom och fråga om det kommit fram?

Vem bryr sig vad Telias kundtjänst har för åsikter om en?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mynt och sedlar känns helt ute för min del sedan länge. Jag har aldrig kontanter på mig 😑

Gubbröra är gott.

Snubben längst ut på högerflanken (på Pazo's foto) ser ut att ha en obskyr frisyr.

Av allt att döma så kommer Dingbats att vara i stort sett okontaktbar redan vid 20.09 😉

Jag samlade på saker förr i världen men nu har jag lagt av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mynt och sedlar känns helt ute för min del sedan länge. Jag har aldrig kontanter på mig 😑

Gubbröra är gott.

Snubben längst ut på högerflanken (på Pazo's foto) ser ut att ha en obskyr frisyr.

Av allt att döma så kommer Dingbats att vara i stort sett okontaktbar redan vid 20.09 😉

Jag samlade på saker förr i världen men nu har jag lagt av med det.

Mynt och sedlar är helt fantastiska. Jag betalar i princip allt kontant alltid.

Gubbröra vet jag inte vad det är.

Framför allt ser Pazo rätt gay ut.

Festen börjar på pappret 21:30, troligen runt tio.

Jag samlar inte så aktivt på någonting längre. Jag samlade på kapsyler när jag var liten, hade väl en glasskartong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mynt och sedlar är helt fantastiska. Jag betalar i princip allt kontant alltid.

Gubbröra vet jag inte vad det är.

Framför allt ser Pazo rätt gay ut.

Festen börjar på pappret 21:30, troligen runt tio.

Jag samlar inte så aktivt på någonting längre. Jag samlade på kapsyler när jag var liten, hade väl en glasskartong.

6106094_95.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten Dingbats: lycka till på releasefesten (det var väl imorrn eller hur?) Nåväl, nu har jag iaf sagt det.

Tack, men vet inte vad det finns att lyckas med annat än att festa liksom.

Ingen av vikt lär komma seaux attais

Nu är inte alla låtar på skivan i exakt samma volym och blabla men det får fan VARA så nu för jag pallar inte pilla mer och ingen kommer bry sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, men vet inte vad det finns att lyckas med annat än att festa liksom.

Ingen av vikt lär komma seaux attais

Nu är inte alla låtar på skivan i exakt samma volym och blabla men det får fan VARA så nu för jag pallar inte pilla mer och ingen kommer bry sig.

Jahaa... Jag hade annars uppfattat det som att ni skulle lira på festen också 😕 Har för mig att det är någon oskriven regel att man måste spela releaseplattans låtar på festen. Fast det skulle jag aldrig göra .Jag skulle känna mig ännu mer lame än vad jag är. Lame och pinsam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, jag som var bombis på att bli ugglad. Blir lite besviken här. 😛

Gybbröra är sjukt gott. Åt massa när jag jobbade på fiskrestaurang.

Jag visste att du skulle... 😆

Jepp, visst är det. Tokgott verkligen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahaa... Jag hade annars uppfattat det som att ni skulle lira på festen också 😕 Har för mig att det är någon oskriven regel att man måste spela releaseplattans låtar på festen. Fast det skulle jag aldrig göra .Jag skulle känna mig ännu mer lame än vad jag är. Lame och pinsam.

Alltså vi lär ju sätta på den inspelade skivan, men vi kommer nog inte spela live. Kanske att någon tjatar fram att vi drar någon låt på gitarr och sång när vi blivit lite dragna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså vi lär ju sätta på den inspelade skivan, men vi kommer nog inte spela live. Kanske att någon tjatar fram att vi drar någon låt på gitarr och sång när vi blivit lite dragna.

Ah. Jag förstår. Och glöm inte bort "pic's or it didn't happen".

Jag ska aldrig ha en releasefest. Fy så pinsamt! Jag skulle ksämmas ihjäl. då är det bättre att fixa en random fest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. Jag förstår. Och glöm inte bort "pic's or it didn't happen".

Jag ska aldrig ha en releasefest. Fy så pinsamt! Jag skulle ksämmas ihjäl. då är det bättre att fixa en random fest.

Ja men det är ju ett band, då är det ju skillnad! Och det är ju typ random fest, det kommer mest vad min syrras kompisar så det blir rätt mycket klassfest liksom. Många har nog aldrig hört oss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ja men det är ju ett band, då är det ju skillnad! Och det är ju typ random fest, det kommer mest vad min syrras kompisar så det blir rätt mycket klassfest liksom. Många har nog aldrig hört oss.

Ptja, det avdramatiserar det hela avsevärt.

Ni körde en fysisk CD va? Vart kan man få tag på denna tingest? Online?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. Jag förstår. Och glöm inte bort "pic's or it didn't happen".

Jag ska aldrig ha en releasefest. Fy så pinsamt! Jag skulle ksämmas ihjäl. då är det bättre att fixa en random fest.

Och så bara sätta på skivan utan att säja nåt och se om nån lägger märke till det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så bara sätta på skivan utan att säja nåt och se om nån lägger märke till det?

Eller bara sätta på någon utan att säga något och se om någon lägger märke till det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Kopian var snyggare.

He hee

* * *

Jag tar frågan än gång till ifall du missade den, Dingbats: vart kommer man att kunna köpa er platta? Statoil? 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...