Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tror också debatt kommer tillbaka. Och han är säkert redan här då och då och spökläser.

Synd, uppskattade mot slutet när han blev mer personlig. nåväl.

Postat

Nä jag tror inte det. Vi skulle isåfall bara sittar där på varsin stol som några stela pinnar likt kaktusar med piggarna utåt... :rolleyes:

Får jag i mig alkohol brukar käften börja gå 😛

..annars är jag en blyg människa och säger inte mer än vad jag behöver säga (i nyktert tillstånd).

Postat (redigerat)

Memphis.. hur går det med vår låt?

Sakta men säkert frammåt. 🙂 Tids nog, tids nog. Gitarren har jag typ lagt om färdigt, lite småpill kvar bara, sen RB-stämman efter det. Om låten inte blir klar innan påsk så blir den det under påsk, för då har jag två veckor schemafritt. Jag måste vara den långsammaste du någonsin gjort samarbete med.

/Josef Långsam

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Tror ni vi i längsta hade haft nåt att snacka om ifall vi sågs IRL?

Självklart!

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle nog sitta och prata i sömnen, som vanligt. Så kunde ni prata om att jag gör det.... eller?

k9 (oregistrerad)
Postat

Smirnoff och Grahnfinkel = Hälften vodka, hälften hembränt? 😕

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Smirnoff & Grahnfinkel - Like water over a bridge in troubels 😐

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

öj öj öj söva nu laters all

Postat

Smirnoff och Grahnfinkel = Hälften vodka, hälften hembränt? 😕

Smirnoff & Grahnfinkel - Like water over a bridge in troubels 😐

typ 😛

Postat

spår av hår på flickans lår

trots sitt löfte sen ett år

"allt ska puts väck, helst igår!"

men de stannar ändå kvår

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu skall jag dyka. snart alltså.

drloop (oregistrerad)
Postat

Blubb blubb

drloop (oregistrerad)
Postat

Bassäng

Postat

Tortillas och iskall öl. Satan i gatan nu mår jag. Var länge sedan jag drack öl nu, eller alkohol öht.

Postat

Kanske man skulle jobba lite på scriptet som jag måste ha klart te på måndag. Vägra högerklicka sig fram till att skapa 500 användare. xD

Postat

Kanske man skulle jobba lite på scriptet som jag måste ha klart te på måndag. Vägra högerklicka sig fram till att skapa 500 användare. xD

Det är efter några öl man jobbar som bäst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.