Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

... eller Teobromin.

Fast jag undrar över det där med choklad och hundar alltså.

Vår hund blev 17 hundår och uppvuxen på Nonstop...

ändå tog det stopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Motsvarande 119 människoår är ändå mycket.

Fast vadå, levde hunden 17 hundår? motsvarar inte det 17 människoår?

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Förresten har min tinnitus typ försvunnit helt nån gång under förra veckan/helgen. det är fett!

Visste inte att du haft tinnitus?? Va skönt att det släppt iaf! Har du haft besvär av det innan?

Jag har pyttelite pip men hörs bara när jag lagt mig på kvällen och det e tyst så har inte ont av det.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Visste inte att du haft tinnitus?? Va skönt att det släppt iaf! Har du haft besvär av det innan?

Bitvis har den varit rejäl. Men samtidigt är jag rätt bra på att rikta min fokus på andra saker, som de säger är bra när det gäller tinnitus. Men när jag kände efter häromdagen var den väck!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bitvis har den varit rejäl. Men samtidigt är jag rätt bra på att rikta min fokus på andra saker, som de säger är bra när det gäller tinnitus. Men när jag kände efter häromdagen var den väck!

Men jäkligt va härligt isåfall!

Kom på tänka på stackarn som gjorde en tråd om sin extrema tinnitus här på forat för nått år sedan, hela hans livet verkade ju vara sabbat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var nära att posta ett desperat inlägg på ett supportforum för att jag inte fick något stereoljud, när jag märkte att det var sladden som inte satt i ordentligt... heheh

höhö... skönt ju

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg min läkares schema (för i morgon) innan jag drog från jobbet.. inte en patient. Så imorrn är det onkel CHAE som flexar ut redan vid halv fyra. Vinst! Jag övervägde att ta en hel semesterdag men samvetet talade mig tillrätta. Man ställer väl upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir dom inte röda?

Vid större vulkanutbrott (som det på Krakatau 18...någonting) såg man gröna solnedgångar i London i flera veckor efteråt. Askan skymde solen hårt och askpartiklarna i stratosfären gjorde att solljuset bröts på ett helt galet sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...