Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Btw Laxen & Dingo: hur har det gått med era förslag? Ingen stress är lite nyfiken bara.

Kände att jag inte fattade din vision riktigt först. Men blev klarare efter kent-skivorna och det andra. Ska ta upp tråden igen nästa veckish.

Förresten, CHAE: känner mig så töntig, för jag är på VC då och då för nån liknande trötthet. Men de hittar inget och läkaren säger typ bara till mig att ta det lugnt. Ja, tänker jag. Det gör jag väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände att jag inte fattade din vision riktigt först. Men blev klarare efter kent-skivorna och det andra. Ska ta upp tråden igen nästa veckish.

Förresten, CHAE: känner mig så töntig, för jag är på VC då och då för nån liknande trötthet. Men de hittar inget och läkaren säger typ bara till mig att ta det lugnt. Ja, tänker jag. Det gör jag väl?

Ah, ska bli kul att kika på. Återigen: det är ingen stress! Det är viktigt att komma ihåg.

Mm, ok'rå... Och då tog de ett antal prover försåtr jag? (jag täneker de mest förekommande, blod-, lever-, el(ektrolyt)- och sockerstatus?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, ska bli kul att kika på. Återigen: det är ingen stress! Det är viktigt att komma ihåg.

Mm, ok'rå... Och då tog de ett antal prover försåtr jag? (jag täneker de mest förekommande, blod-, lever-, el(ektrolyt)- och sockerstatus?

Ingen aning. Ska man komma ihåg sånt? Jag tänker att de gör sitt jobb, och blir det inte bättre kommer jag tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning. Ska man komma ihåg sånt? Jag tänker att de gör sitt jobb, och blir det inte bättre kommer jag tillbaka.

Absolut inte. Jag är nog yrkesskadad för jag tänker då alltid på vad de tar för prover på mig..erhm.. om jag nu går till läkaren.

jo man bör nog se det som du gör 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats: jag gillade det där förslaget du kastade upp igår. Den som jag tyckte var för varm. Tänk det förslaget fast med ett blått...ööh.."filter" (säger man så?). Blått och ljusare alltså.

Förresten, distade Nålar sönder hela systemet eller? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats: jag gillade det där förslaget du kastade upp igår. Den som jag tyckte var för varm. Tänk det förslaget fast med ett blått...ööh.."filter" (säger man så?). Blått och ljusare alltså.

Förresten, distade Nålar sönder hela systemet eller? 😉

Ska ta mig an det igen så snart jag får tid och inte har ont i ryggen av att ha suttit böjd i två timmar. Just nu den här veckan är det tajt med grejer, tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska ta mig an det igen så snart jag får tid och inte har ont i ryggen av att ha suttit böjd i två timmar. Just nu den här veckan är det tajt med grejer, tyvärr.

Jag förstår precis. Det är dunderlugnt med bilderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som är paranoid eller är det faktiskt reklam på alla kanaler samtidigt?

Elelr HUR!!!?? Då är det inte bara jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som är paranoid eller är det faktiskt reklam på alla kanaler samtidigt?

Är det inte uppenbart att det är en deal de gjort med varandra? För att göra så folk inte zappar vidare utan ska känna att det inte är någon idé och då stannar kvar på kanalen?

Är ju samma sak me radio, ofta iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

031120-012..jpg

Atomvinterbild?

Inte så tokigt tänkt faktiskt! Inte tokigt alls. Iofs är det lite för "glada" färger. Jag tänker nästan "cirkus" nu. Gillar iofs gran(Grahn?)detaljen där. Går det att få det mer ångestfyllt... mörkare.. alltså mörkare rent själsligt? (Geeez min prettometer gick upp 9000% nu 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja eller hur! Är en väldigt spännande bild faktiskt.

Tänekr du bort goof-UFO:t (det får heta så nu) så har vi Atomvinter_EP -omslagsmaterial där vettu

Link to comment
Dela på andra sajter

F ö så hänvisar jag Laxen & Dingbats omslagsförslag (skönt ord att säga tio ggr i snabb följd) till min mail, m'kay?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...