Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Klart vi gör. 😄

För då stämmer din bild, Lxen är mer Cembalo och Luta ute på en lugn åker. ☺️

Nämen, jag är också mest för stillsam akustisk musik egentligen men en liten del av mig är fortfarande lite metal.

Schyrre! ag var nämligen på väg att ge mig själv skuld-ugglan för den där fadäsen.

Ptja, vem är inte metal. Är man uppväxt med en bror som spelade KISS, AC/DC, Maiden, Priest m fl jämt så är man metal längst in vare sig man vill det eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Klart vi gör. 😄

För då stämmer din bild, Laxen är mer Cembalo och Luta ute på en lugn åker. ☺️

Nämen, jag är också mest för stillsam akustisk musik egentligen men en liten del av mig är fortfarande lite metal.

Är det din krok som är metaldelen av dig? 😕

Captain-hook.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten Memphis: så trodde jag att jag skulle bli typ audio-ugglad i ljudfilen men jag kände att "äh va fan, jag kör på och ser vad som händer"

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten Memphis: så trodde jag att jag skulle bli typ audio-ugglad i ljudfilen men jag kände att "äh va fan, jag kör på och ser vad som händer"

😆 Det hade varit väldigt roligt faktiskt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Någonting jag AAAAAAAAAAAALDRIG skulle göra är att hålla min tjej över axlarna och tåga gatan fram... Det känns så oerhört dum-macho. Typ "Flicka MIN. Jag CHAE!" *goffa goffa*. Ne, ska man hålla en tjej så ska man göra det sådär romantiskt runt midjan 🥰 Fan krappar, jag är på ett satans så bra humör idag. Jag blir liksom lite nykär såhär på våren. Shit... i fem år har jag varit lika nykär i min tjej... Herregud. Här sitter jag och blir velour

*host, harkel*

Wööööuuuh! Fö' faaan, grabbar!...ro hit med en strippa och whiskey. NU!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Först var leveransdatumet 30:e maj.

Sen var det 27:e maj...

nu säger de 25:e maj.

Det är ju för tusan i övermorgon! 😮

Najs! Det var Macen som skulle anlända då va? Eller hur var det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Störande med folk som har kopplat twitterkonton till facebook och så är dom extremt dåliga på användning av hashtag.

(med dåliga menar jag inte att dom gör det sällan, utan att deras val av hashtags bara känns fel jämt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

OK, här är grejen: såklart känner ni till att olivolja kan vara virgin, extra virgin etc. Extra jungfrulig, liksom... Vaddå? När kommer "Slampolja"? "Slynolja"? Eller finns den redan?

Det här öppnar upp för en diskussion känner jag.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Men då måste jag prioritera ner tex att göra omslag till dig och det vill du väl inte ?????????

Ah... iofs inte. Meeen.. jag tänker, ja "multitasking"? Hur ställer du dig till det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...