Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

kuk

(starkt vard.) mannens könsorgan, penis, lem, snopp, snorre, pick, pitt, balle

(starkt vard.) petter-niklas, dolme,dase

(motsatsord: fitta, murra,snippa)

fitta

(starkt vard.) kvinnans könsorgan, blygd, vulva, sköte, brasa, mus, murra, mutta, buske

(starkt vard.) mussla, snäcka, grotta, snippa,kissimurra,framstjärt,muff,köttros,underliv

(motsatsord: kuk)

Link to comment
Dela på andra sajter

"indieinfluerad alternativrock med synthiga influenser"

Blir alltid så sjuukt löjligt när folk ska rabbla upp genres. Blir ju inte bättre av att han som sa det är typ 50 år gammal utan nån koll överhuvudtaget och gjorde det på bred typ västkustdialekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Längsta!

F ö anser jag att längsta"bruden" ej skulle vara blond. Hon ser ut som Emma Stone i filmen Zombieland. Klädstil, frisyr, attityd..rubbet.

Link to comment
Dela på andra sajter

En utav brandinstruktörerna (Gabbi eller Gabby.. jag lyssnade inte så noga när hon sa vad hon hette...my bad) var förbannat snygg 🥰 Vi säger ingenting till min tjej om det va, OK?

Link to comment
Dela på andra sajter

GrrrrrRRRR! Arga pojkar och flickor! Tagen varandra i händerne och låtom oss dansa kring en enebärsbusk?

Grym musik förresten.

😆

Nä, är bara Dingis som är ung och förbannad. 😄 Vi gillar feta riff!! hehe. Tack Chae!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

😆

Nä, är bara Dingis som är ung och förbannad. 😄 Vi gillar feta riff!! hehe. Tack Chae!

Jag blir tämligen förbannad (är dock ej ung) ett par gånger om dagen. Men jag antar att Dingo är mer förbannad än mig alla dagar i veckan.

Kul förresten att du är med och lirar musik som är tuffare än bikers från Uddevalla. Det pajade bilden av dig, Laxen. Jag tänkte mer att du var ganska stillsam i ditt musikutövande. Typ, cembalo, luta, stämsång och gitarr. Alt. kontrabas.

Typ såhär:

Hatad%2Bbl%25C3%25A5sare.jpg

Hej fördom 😱

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir tämligen förbannad (är dock ej ung) ett par gånger om dagen. Men jag antar att Dingo är mer förbannad än mig alla dagar i veckan.

Kul förresten att du är med och lirar musik som är tuffare än bikers från Uddevalla. Det pajade bilden av dig, Laxen. Jag tänkte mer att du var ganska stillsam i ditt musikutövande. Typ, cembalo, luta, stämsång och gitarr. Alt. kontrabas.

Hej fördom 😱

eeh.. Laxen? Nu blandar du inte bara ihop debatt och Saddam utan även mig (Memphis) och Laxen? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

eeh.. Laxen? Nu blandar du inte bara ihop debatt och Saddam utan även mig (Memphis) och Laxen? 😛

HAHAHAHAAA!!! Faktiskt! Det är för jävligt va?! Men alltså, möt mig halvvägs här nu. Jag har varit på brandövning, spanat på en ursnygg brandinstruktör, inte ätit sedan kl halv tolv och är allmänt förvirrad... Men ni tycker om mig i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

HAHAHAHAAA!!! Faktiskt! Det är för jävligt va?! Men alltså, möt mig halvvägs här nu. Jag har varit på brandövning, spanat på en ursnygg brandinstruktör, inte ätit sedan kl halv tolv och är allmänt förvirrad... Men ni tycker om mig i alla fall.

Klart vi gör. 😄

För då stämmer din bild, Laxen är mer Cembalo och Luta ute på en lugn åker. ☺️

Nämen, jag är också mest för stillsam akustisk musik egentligen men en liten del av mig är fortfarande lite metal.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...