Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

kuk

(starkt vard.) mannens könsorgan, penis, lem, snopp, snorre, pick, pitt, balle

(starkt vard.) petter-niklas, dolme,dase

(motsatsord: fitta, murra,snippa)

fitta

(starkt vard.) kvinnans könsorgan, blygd, vulva, sköte, brasa, mus, murra, mutta, buske

(starkt vard.) mussla, snäcka, grotta, snippa,kissimurra,framstjärt,muff,köttros,underliv

(motsatsord: kuk)

Postat (redigerat)

Vill rekommendera the lies of locke lamora!

Typ tjuvdrama i en stad liknande venedig. Jävligt högoktanig fantasy! Tre delar.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Vill rekommendera the lies of locke lamora!

Typ tjuvdrama i en stad liknande venedig. Jävligt högoktanig fantasy! Tre delar.

Har första delen men har inte läst än. ☺️

Postat

"indieinfluerad alternativrock med synthiga influenser"

Blir alltid så sjuukt löjligt när folk ska rabbla upp genres. Blir ju inte bättre av att han som sa det är typ 50 år gammal utan nån koll överhuvudtaget och gjorde det på bred typ västkustdialekt.

Postat

Hej Längsta!

F ö anser jag att längsta"bruden" ej skulle vara blond. Hon ser ut som Emma Stone i filmen Zombieland. Klädstil, frisyr, attityd..rubbet.

Postat

En utav brandinstruktörerna (Gabbi eller Gabby.. jag lyssnade inte så noga när hon sa vad hon hette...my bad) var förbannat snygg 🥰 Vi säger ingenting till min tjej om det va, OK?

Postat (redigerat)

Här e en kort snutt me vårt band me mig bakom pukorna. 🙂 Minns att nån ville höra för ett tag sedan.

Redigerat av Memphis
Postat

Här e en kort snutt me vårt band me mig bakom pukorna. 🙂 Minns att nån ville höra för ett tag sedan.

GrrrrrRRRR! Arga pojkar och flickor! Tagen varandra i händerne och låtom oss dansa kring en enebärsbusk?

Grym musik förresten.

Postat

GrrrrrRRRR! Arga pojkar och flickor! Tagen varandra i händerne och låtom oss dansa kring en enebärsbusk?

Grym musik förresten.

😆

Nä, är bara Dingis som är ung och förbannad. 😄 Vi gillar feta riff!! hehe. Tack Chae!

Postat

Heavy stuff. Coolt!

Kul att du lyssnade, även om det inte är din kopp thé kanske. 😄 Tack Slejj!

Postat (redigerat)

😆

Nä, är bara Dingis som är ung och förbannad. 😄 Vi gillar feta riff!! hehe. Tack Chae!

Jag blir tämligen förbannad (är dock ej ung) ett par gånger om dagen. Men jag antar att Dingo är mer förbannad än mig alla dagar i veckan.

Kul förresten att du är med och lirar musik som är tuffare än bikers från Uddevalla. Det pajade bilden av dig, Laxen. Jag tänkte mer att du var ganska stillsam i ditt musikutövande. Typ, cembalo, luta, stämsång och gitarr. Alt. kontrabas.

Typ såhär:

Hatad%2Bbl%25C3%25A5sare.jpg

Hej fördom 😱

Redigerat av CHAE
Postat

Jag blir tämligen förbannad (är dock ej ung) ett par gånger om dagen. Men jag antar att Dingo är mer förbannad än mig alla dagar i veckan.

Kul förresten att du är med och lirar musik som är tuffare än bikers från Uddevalla. Det pajade bilden av dig, Laxen. Jag tänkte mer att du var ganska stillsam i ditt musikutövande. Typ, cembalo, luta, stämsång och gitarr. Alt. kontrabas.

Hej fördom 😱

eeh.. Laxen? Nu blandar du inte bara ihop debatt och Saddam utan även mig (Memphis) och Laxen? 😛

Postat

eeh.. Laxen? Nu blandar du inte bara ihop debatt och Saddam utan även mig (Memphis) och Laxen? 😛

HAHAHAHAAA!!! Faktiskt! Det är för jävligt va?! Men alltså, möt mig halvvägs här nu. Jag har varit på brandövning, spanat på en ursnygg brandinstruktör, inte ätit sedan kl halv tolv och är allmänt förvirrad... Men ni tycker om mig i alla fall.

Postat (redigerat)

HAHAHAHAAA!!! Faktiskt! Det är för jävligt va?! Men alltså, möt mig halvvägs här nu. Jag har varit på brandövning, spanat på en ursnygg brandinstruktör, inte ätit sedan kl halv tolv och är allmänt förvirrad... Men ni tycker om mig i alla fall.

Klart vi gör. 😄

För då stämmer din bild, Laxen är mer Cembalo och Luta ute på en lugn åker. ☺️

Nämen, jag är också mest för stillsam akustisk musik egentligen men en liten del av mig är fortfarande lite metal.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.